Jump to content

vilket mission är ni stuck


 Share

Recommended Posts

Jag har problem med ett uppdrag där man ska köra efter ett tåg från SF till LS.

hur gör man sen när man kommit upp för trappan då snubben sätter sig i taxin?

mätarn går ju till max direkt när jag försöker gömma mig. :P

Om jag bara visste vilket uppdrag det var, kan du förklara lite bättre?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 362
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

hmm du får uppdraget av dom 2 snutarna när dom besöker macken.

sen ska du ta ett gömt gevär på platsen där byggarbetarna är, sen ska man ta en cross och föja efter ett tåg till LS, när han kliver av tåget så kommer det fram en avstånds mätare. vet du vilket jag menar nu? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
piss att man måste dejta millie för att få säkerhetskortet osv.. kan man inte utpressa bruden eller något annat sätt att få kortet UTAN man behöver dejta??

varannan gång vill hon att CJ ska köra fort osv men hon säger ju hela tiden: "Du åker för sakta" och "Du åker för fort"... ^_^:D

Ta på dig Gimp Suit när du ska dit.. den finns i garderoben på special för då har dom sex direkt och efter 2 gånger ringer hon och säger att man kan gå in och hämta det i hennes hus :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har cp fastnat på Madd Dogs Mansion!

man ska sno en bok ifrån en studio i huset!!

alla andra uppdrag klarade jag på första försöket , men detta går inte för mig!!

lite tips tack!!

vad exakt är det som du inte klarar? jag har fastnat på Cesar-uppdraget Wu Zi Mu (eller vad det nu heter) där man ska racea en lååång runda. vilken strategi och vilket fordon bör man använda och ska man uppgradera bilen med nåt, i så fall vad?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag skulle behöva hjälp med det där uppdraget i san fierro då man ska förstöra lite på en byggarbtesplats, jag fattar inte hur man ska göra med kranen?? Kulan ska släppas eller vad? Mycket tacksam för hjälp.

Kranen ska du inte peta i! Knuffa ner toan i hålet och använd cementblandaren att begrava han med...

Du vet bury=begrava

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
jag skulle behöva hjälp med det där uppdraget i san fierro då man ska förstöra lite på en byggarbtesplats, jag fattar inte hur man ska göra med kranen?? Kulan ska släppas eller vad? Mycket tacksam för hjälp.

Du SKa Inte Andvända Kranen.... DU Ska Förstöra barrackerna sen ska du putta ner chefen i en grop.. As Lätt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är helt, helt, verkligen helt stuck på Madd Dogs Rhyme. När man kommer till baren, vad göra? Så jobbigt att fastna.

Har du fastnat där? Det är ju bara att smyga under? Sätt dig på knä och smyg han ser dig ju aldrig... Sen finns det bara en vakt kvar, i själva rummet där du ska hämta papprerna med texterna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...