Jump to content

vilket mission är ni stuck


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 362
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har fastnat på uppdraget då man sitter bakom Big Smoke på en MC och ska skjuta folk som jagar en med mc, bilar och nån jävla lastbil.

Det är i Los Santos!

Men du behöver bara sikta på föraren och koncentrera dig på "damage" så att motorcykeln inte exploderar. Men peppra inte mycket då kommer du inte kunna få ett bra sikte, det är bara skjuta 2-4 skott på föraren så får han headshot! :o

Gjorde 2 försök och klarade det! Det var det roligaste uppdragen jag kört!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag behöver hjälp med

1.Uppdraget "Farewell my love", hamnar alltigd efter/bilen börfjar brinna/åker i havet. Någon som har något tips om hur man klarar av uppdraget.

2.Något effektivt sätt att få upp min driving skill.

3.Hur många racinguppdrag man måste göra hos Cesar?(på landet)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som vet, verkar ju vara många som är föbi det uppdraget :angry:

lira bara om( ladda inte) gjorde det typ 10gånger sen blev det ganska lätt!

+man dör ju inte när man får misson faild man hamnar utanför affären då e de bara att gå in igen görs så fast 30gånger! sen planen som redan släppt sin a bomer skit i dom sikta på dom långt bort!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lira bara om( ladda inte) gjorde det typ 10gånger sen blev det ganska lätt!

+man dör ju inte när man får misson faild man hamnar utanför affären då e de bara att gå in igen görs så fast 30gånger! sen planen som redan släppt sin a bomer skit i dom sikta på dom långt bort!

Jag menade farewell my love :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har fastnat på ett uppdrag när man ska åka till en helikoter sedan kör den iväg och man ska skjuta ner den med bazooka. någon som kan ge mig ett tips :angry:

hmm ja låg oxå på den ett tag! men följ den hela motorvägen sen kommer man typ ut på landet och där nån stans så ska den stana typ 4sec och der räcker för at skada den!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja behöver hjälp på driving shcool missons(stavning)

city slick eller nått sånt man ska köra fram o till bak utan att paja bilen på 2min!

help

ta det bara lungt kör på spår vagns vägen ända fram tills den svänger. du ska inte svänga, istället fort sätter du att kör arakt fram sedan när du kommer ner till checkpoiten så gör du en 360 graders slda och kör samma väg till baka

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

dannerollar, cesar har en stor roll i spelet, skulle råda dig till att göra alla uppdrag med han, vet inte om man måste det. du kommer till SF efter dryga 27-30 uppdrag, du kommer till Venturas efter 58-63 uppdrag, eller fler.

bttwww jag är stuck på render ketchur uppdraget, finns ju fan bara motorvägar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag behöver lite hjälp med det där uppdraget i LV när man ska sjuta ner massa helikoptrar som sjuter på en annan helikopter...har du några tips om hur man kan göra?? tack på förand

Försök att lista ut vart de kommer att åka - alltså fiende-helikoptrarna. :ph34r:

Annars så är det bara att vänta till de stannar i luften, då är det bara att till-intet-göra krypen. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försök att lista ut vart de kommer att åka - alltså fiende-helikoptrarna. :ph34r:

Annars så är det bara att vänta till de stannar i luften, då är det bara att till-intet-göra krypen. :)

ok tack!! :P ska prova det :) ...men är det ett "måste göra uppdrag"? :unsure: jag menar....måste man göra det för att komma vidare?? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag behöver lite hjälp med det där uppdraget i LV när man ska sjuta ner massa helikoptrar som sjuter på en annan helikopter...har du några tips om hur man kan göra?? tack på förand

Köp dig en AK47a, eventuellt M4 om du är bättre på den. Skjut gubbarna som skjuter på din helikopter först, sen skjuter du ner helikoptern.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...