Jump to content

Dt kommer INTE! finnas spel så det räcker


lulle
 Share

Recommended Posts

"På www.gtasajten.com nämner de inget om förseningar och de om några borde ju veta och jag snackade med EB Games i måndags och då sa de att spelet fanns att hämta senast kl 12 den 29:e."

Från: Mr_Mustachio http://forums.gamespot.com/gamespot/show_m...17099506&page=4

vad är det för skitsnack?..måste man hämta spelet FÖRE KL 12:00 på fredagen även om man har förhandsbokat?... Det är ju fan bedrövligt, man ska kunna hämta tills det stänger annars kan Tradition/EB Games ge fan i att sälja spel, dom ska väl inte styra när jag ska komma hämta under den dagen. Och kl 12:00 ligger jag sover fortfarande på fredagen.

man ska inte lyssna på alla rykten folk gillar och sprida rykten om releaser det gör att folk blir intresserade av dom hehe

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 161
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

"jag fick mitt ex klockan 0:01"

Du har alltså rest fram i tiden och sett dig själv ta emot ditt förbokade exemplar av San Andreas klockan 0:01 på fredagen eftersom du vet att du fick det då? :P

för att han i princip lova mig det B)

Marreo det handlar inte om det det kommer inte tillräckligt med exemplar till Sverige tills releasen :huh:

Redigerad av Hawkeye
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skitsnack....

Man har 48 timmar på sig att hämta ett spel som man har bokat....

Och dedär att dom som har bokat sitt spel för 7 månader sen och dom som bokade det för 3 dagar sen, de är först till kvarn som gäller då....

Dom kan ju inte säga att du får vänta 48 timmar på att Arne som var nr 1 ska komma,, Han ringde och sa att han kommer om 47 timmar så ni får vänta på att han ska hämta sitt spel först...

Men oroa er inte, jag känner en kille som kör lastbil från Malmö till Stockholm och han sa att han kommer att ha en hel trailer med just tv spel,, och jag antar att det mästa är GTA SA,,, och jag tror inte att det bara är han som kör tv spel på torsdag...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skitsnack....

Man har 48 timmar på sig att hämta ett spel som man har bokat....

Och dedär att dom som har bokat sitt spel för 7 månader sen och dom som bokade det för 3 dagar sen, de är först till kvarn som gäller då....

Dom kan ju inte säga att du får vänta 48 timmar på att Arne som var nr 1 ska komma,, Han ringde och sa att han kommer om 47 timmar så ni får vänta på att han ska hämta sitt spel först...

Men oroa er inte, jag känner en kille som kör lastbil från Malmö till Stockholm och han sa att han kommer att ha en hel trailer med just tv spel,, och jag antar att det mästa är GTA SA,,, och jag tror inte att det bara är han som kör tv spel på torsdag...

så sant! -_-

skulle inte kunna förklara bättre själv ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag hörde att det kommer 20.000 ex till sverige i första sändningen, men kanske bara 3500 till just tradition/eb

sen ska ju elgiganten få lite, onoff ska ha några, siba vill ha en bit av kakan, game, osv osv.. en massa butiker som ska ha sina ex

stämmer nog fast jag tror dom lurar folk lite också för att dom ska boka hos dom och inte hos konkurenten -_-

tror det va 7000 ex dom sa till mig

Redigerad av Hawkeye
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okok då är jag med....

Tror inte Siba har beställt färre...

Vart görs spelen??? i Kina eller??

nä men jag tror dom missbedömt oss i europa.. dom som trycker det hann tydligen inte med att både få iordning releasen i USA och resten av världen i tid ;P snackar om att ta vatten över huvudet hehe

Ruffy det får du reda på när du bokar det bara och fråga -_-

Redigerad av Hawkeye
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...