Jump to content

Dt kommer INTE! finnas spel så det räcker


lulle
 Share

Recommended Posts

Ida när jag ko hem från skolan så läste jag i en topic att det kanske inte skulle komma i tid överallt i sverige.....

Så jag ringde till Tradition i Malmö dom sa att dom hade fåt typ någon lapp som det stod att det kommer imorgon i en leverans på morgonen, Sen fråga jag om det var någon chans att inte få det så sa han dom som har bokat det på dom sissta 2 veckorna på Tradition så kommer man nog inte få det i tid. Men jag sa mitt namn och han sa att jag skulle få det i tid imed att jag boka det för dryga 3 månader sen........

Han sa att HELA! sverige kommer få in totalt 3500 GTA SA exemplar och att det var över 7000 som hade bokat det.........

Så ni nu som har bokat det nu den sissta veckan/veckorna är det bull läge för, TYVÄR!

Men ni som bokat det för ungefär 3-4 månader sedan kan nog vara lugna :">

Redigerad av lulle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 161
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Ida när jag ko hem från skolan så läste jag i en topic att det kanske inte skulle komma i tid överallt i sverige.....

Så jag ringde till Tradition i Malmö dom sa att dom hade fåt typ någon lapp som det stod att det kommer imorgon i en leverans på morgonen, Sen fråga jag om det var någon chans att inte få det så sa han dom som har bokat det på dom sissta 2 veckorna på Tradition så kommer man nog inte få det i tid. Men jag sa mitt namn och han sa att jag skulle få det i tid imed att jag boka det för dryga 3 månader sen........

Han sa att HELA! sverige kommer få in totalt 3500 GTA SA exemplar och att det var över 7000 som hade bokat det.........

Så ni nu som har bokat det nu den sissta veckan/veckorna är det bull läge för, TYVÄR!

Men ni som bokat det för ungefär 3-4 månader sedan kan nog vara lugna :">

är det sant?eller driver du med oss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte riktigt det där stämmer faktiskt men jag hoppas att läget inte ligger till så.

Det var vad han sa och jag litar på han

Han borde ju hålla koll på läget om han nu sa så han försökte ju inte precis skrämma en ^_^

Men han sa att det kunde finnas en chans för er som nu har bokat det dom 2 sissta veckorna tex om någon inte kommer eller om någon avbokar det, Men vem skulle göra det :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

som ja skrev tidigare i nån topic, om ja kilar ner med min lapp till EB games så kan dom ju fan inte säga "nae du får gå ur kön, vi måste se om vi har nåra som bokat tidigare än dig först" det skulle inte funka..

Det skulle bli totalt kaos om dom sa så.. :huh:

Så jag tror att dom som har bokat det kommer få det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ida när jag ko hem från skolan så läste jag i en topic att det kanske inte skulle komma i tid överallt i sverige.....

Så jag ringde till Tradition i Malmö dom sa att dom hade fåt typ någon lapp som det stod att det kommer imorgon i en leverans på morgonen, Sen fråga jag om det var någon chans att inte få det så sa han dom som har bokat det på dom sissta 2 veckorna på Tradition så kommer man nog inte få det i tid. Men jag sa mitt namn och han sa att jag skulle få det i tid imed att jag boka det för dryga 3 månader sen........

Han sa att HELA! sverige kommer få in totalt 3500 GTA SA exemplar och att det var över 7000 som hade bokat det.........

Så ni nu som har bokat det nu den sissta veckan/veckorna är det bull läge för, TYVÄR!

Men ni som bokat det för ungefär 3-4 månader sedan kan nog vara lugna :">

hur fan kan han veta hur många cdon.com har köpt!

jävla ljugande snubbe :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

som ja skrev tidigare i nån topic, om ja kilar ner med min lapp till EB games så kan dom ju fan inte säga "nae du får gå ur kön, vi måste se om vi har nåra som bokat tidigare än dig först" det skulle inte funka..

Jag förstår vad du menar, men dom har nog koll på det för det funkar ju inte heller om en snubbe kommer inn och bokade det i torsdags och får det men om någon annan som bokat det förra julen inte får det :huh:

Men typ dom registrerar i sin dator TEX Rockaway boka det för 2 månader sedan han kommer absolut få ett EXEMPLAR, eller Olle boka det igår han kan vi inte lova något :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hur fan kan han veta hur många cdon.com har köpt!

jävla ljugande snubbe :P

Lugna dig det är väl fan inte hans fel han säger vad han har hört eller?

R* har ju fan stor koll på ungefär hur mycket ex sverige har fått...

Så det kanske stod på den lappen :huh:

Men bråka nu inte i denna topicen det är ingens fel och ni nu som har bokat det lite sent får det nog endå för det kanske finns i en annan affär

Men det där med att vi bara fick inn 3500 ex och att det är bokade över 7000 det är säkert sant!

Ett tips:ni som bor i Malmö vet säket var Jägersro center/Coop Forum....

där finns en helt ny Game affär och min kompis hade bokat där och han sa att det var 8 som bokat där så där kommer det nog finnas några över för er som bor i Malmö som inte har bokat det B)

Redigerad av lulle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asso LOL!3500 i hela sverige HAHAHA!!!!!jag snackade med dom på tradition i sundsvall och dom sa att det skulle komma ca 10.000 ex

10 000 ex då låter nog mer lovande med 3500 ex för tänk så mycket som måste göras USA ska ha 1000000 spel och sen kanske hela Europa ska ha 1000000 så det blir 2000000 som dom skulle göra på 9 dagar har för mig att det var helt klart den 20:de typ :huh:

Edit:Men inget är säkert men där jag var så e det ett relativt känt tradition.

Men ring till den spelbutik ni har bokat det i då så får ni höra vad dom säger.

Bråka inte om det här jag sa bara vad jag hade fåt höra :P

Redigerad av lulle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men är det bara på Tradition dom sa så?

CDon.com då?

Många har förbokat därifrån också.

Inklusive jag.

Jag tror allvarligt jag inte får det på fredagen, men man vet ju aldrig som sagt.

Dom släpper ju spelet då, knappast att man får det då också..

Jag håller tummarna i alla fall för att jag och många andra får det då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...