Jump to content

Dt kommer INTE! finnas spel så det räcker


lulle
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 161
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Men är det bara på Tradition dom sa så?

CDon.com då?

Många har förbokat därifrån också.

Inklusive jag.

Jag tror allvarligt jag inte får det på fredagen, men man vet ju aldrig som sagt.

Dom släpper ju spelet då, knappast att man får det då också..

Jag håller tummarna i alla fall för att jag och många andra får det då.

Jag vet att trdition har trångt med bokningar osv

Men kanske CDon.com har lite med bokningar så det kanske är lugnt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"OBS! För att du ska vara säker på att kunna köpa ett exemplar på releasedagen (29/10) rekommenderar vi å det starkaste att du förhandsbokar ett exemplar! Tillgången på releasen kommer med största säkerhet vara begränsad så boka nu så du inte blir utan! Bokningar för hemskickande på postorder måste vara inne senast den 27:e för att vi ska hinna skicka det."

http://www.tradition.se/gtasa.asp

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ingen som vet meningen med förhandsbokning det betyder att man är försäkrad ett exemplar silka jäkla loser som starta denna topic.

MEN E DU DUM I HUVUDET?

Så du menar att om 4000000 människor bokar ett spel, så ska dom allihopa få det vad tror du :huh:

Ni som har betalat 30-50 kr tror det är samma sak med att lämmna in 2 spel innan det har kommit ut, Men jag tror inte man kan göra det längre

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går inte så sakta att kopiera cd:s men jag skrev bara vad jag har hört så nu om det är SANT! så är ni som bokat det nu denna veckan eller lite lite längre bakåt berädda

Jag vet inte om jag tror på det men han som sa det kan väl fan inte ljuga Tänk så har det stått på den lappen och då är det ju SANT!

E det någon som har ringt och frågat något om ni är lovade spelet :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MEN E DU DUM I HUVUDET?

Så du menar att om 4000000 människor bokar ett spel, så ska dom allihopa få det vad tror du :huh:

Ni som har betalat 30-50 kr tror det är samma sak med att lämmna in 2 spel innan det har kommit ut, Men jag tror inte man kan göra det längre

Fattar du inte varför spelbutiker låter kunder förhandsboka? Dels för att dom ska se till att deras kunder är säkra på att få spelet, och dels för att skaffa sig ett bra rykte.

Om 30.000 st Nissar går till EB Games och förhandsbokar SA så kommer EB Games att se till att alla dom får sitt spel som dom har förhandbokat. Så då beställer just den EB Games butiken in Minst 30.000 ex. Hajja det nu din lille dumbom

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattar du inte varför spelbutiker låter kunder förhandsboka? Dels för att dom ska se till att deras kunder är säkra på att få spelet, och dels för att skaffa sig ett bra rykte.

Om 30.000 st Nissar går till EB Games och förhandsbokar SA så kommer EB Games att se till att alla dom får sitt spel som dom har förhandbokat. Så då beställer just den EB Games butiken in Minst 30.000 ex. Hajja det nu din lille dumbom

håller med dig till 100%

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattar du inte varför spelbutiker låter kunder förhandsboka? Dels för att dom ska se till att deras kunder är säkra på att få spelet, och dels för att skaffa sig ett bra rykte.

Om 30.000 st Nissar går till EB Games och förhandsbokar SA så kommer EB Games att se till att alla dom får sitt spel som dom har förhandbokat. Så då beställer just den EB Games butiken in Minst 30.000 ex. Hajja det nu din lille dumbom

W O R D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MEN E DU DUM I HUVUDET?

Så du menar att om 4000000 människor bokar ett spel, så ska dom allihopa få det vad tror du :P

Ni som har betalat 30-50 kr tror det är samma sak med att lämmna in 2 spel innan det har kommit ut, Men jag tror inte man kan göra det längre

Ganska ofta 4000000 människor går och beställer samma spel , i samma butik , så sluta överdriva :huh:

Redigerad av Sc0rp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte sagt något om att jag tror på detta men när jag ringde till Trdition Ebgames så sa han det och han har väl hört det av någon som e säker så skyll inte på mig :P

Men skit i detta han sa det det kanske var dumt att göra en topic av detta men jag tyckte ni borde få veta om det, han kanske sa sverige men mena malmö kommer få inn 3500 spel vem vet :huh:

Nu e vi glada och tänker på att imorgon är det bara 2 dagar kvar B):D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

va nere och prata med biträdande chefen på lunchen och han sa inget sånt till mig jag fick mitt ex klockan 0:01 det spelade ingen roll att jag bokade förra veckan han sa att det gällde först till kvarn så lägg ner och sluta prata med praktikanterna

och han sa också att det kommer mellan 7000-8000 spel till Sverige om detta är sant eller falsk vill jag inte spekulera i och jag råder er och inte göra det heller för man blir ledsen/arg när man läser sånt här :huh:

Redigerad av Hawkeye
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...