Jump to content

Dt kommer INTE! finnas spel så det räcker


lulle
 Share

Recommended Posts

Hela idéen med att förboka ett spel är ju att man är garanterad att få spelet på release dagen!

Varför skulle man annars förboka om en snubbe som bara hängt på låset några timmar kan gå in och köpa "ditt" spel före dig?

Antagligen har dom små söta klisterlappar med dit namn på på spelen som är förbokade eller så ligger det väll det antal förbokade spel undanlagnda till de kunder som förbokat!

Eller nått sånt!

Det löser sig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 161
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

"OBS! För att du ska vara säker på att kunna köpa ett exemplar på releasedagen (29/10) rekommenderar vi å det starkaste att du förhandsbokar ett exemplar! Tillgången på releasen kommer med största säkerhet vara begränsad så boka nu så du inte blir utan! Bokningar för hemskickande på postorder måste vara inne senast den 27:e för att vi ska hinna skicka det."

http://www.tradition.se/gtasa.asp

Det står så på alla spel på den sidan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså inte för och förstöra er underbara kovnversation(stavning?)

Men om ni nu tror att En ENDA affär ska typ få inn 1000 ex så e det helt FEL

en affär har typ tillgång till max 30 ex för det ska räcka till alla butiker och sen siba och dom som inte bara säljer spel får in kanske 4 5 spel

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså inte för och förstöra er underbara kovnversation(stavning?)

Men om ni nu tror att En ENDA affär ska typ få inn 1000 ex så e det helt FEL

en affär har typ tillgång till max 30 ex för det ska räcka till alla butiker och sen siba och dom som inte bara säljer spel får in kanske 4 5 spel

ehahhahahah, SIBA trollhättan får nog 100 exemplar av spelet, eller mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså inte för och förstöra er underbara kovnversation(stavning?)

Men om ni nu tror att En ENDA affär ska typ få inn 1000 ex så e det helt FEL

en affär har typ tillgång till max 30 ex för det ska räcka till alla butiker och sen siba och dom som inte bara säljer spel får in kanske 4 5 spel

får siba in 4-5 spel? varför står de typ 10-20st framme av varje spel då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det står väl endå inte 10-20 av samma spel framme :P

Men om nu ni tror att dom får inn 100 ex på siba så kan ni tro det det har vatt några som har sagt att det kommer 10 000 till hela sverige det låter omöjligt att siba får in 100 spel och sen är spel inte deras största del

Det där med 3500 var kanske bara i malmö men han sa sverige men kanske sa fel? :P

Redigerad av lulle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det står väl endå inte 10-20 av samma spel framme :P

Men om nu ni tror att dom får inn 100 ex på siba så kan ni tro det det har vatt några som har sagt att det kommer 10 000 till hela sverige det låter omöjligt att siba får in 100 spel och sen är spel inte deras största del

Det där med 3500 var kanske bara i malmö men han sa sverige men kanske sa fel? :P

nope 7500 ex kommer Tradition/Eb Games och få totalt i Sverige

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det står väl endå inte 10-20 av samma spel framme :P

Men om nu ni tror att dom får inn 100 ex på siba så kan ni tro det det har vatt några som har sagt att det kommer 10 000 till hela sverige det låter omöjligt att siba får in 100 spel och sen är spel inte deras största del

Det där med 3500 var kanske bara i malmö men han sa sverige men kanske sa fel? :P

mjo nästan 10 då men skitsamma :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det står väl endå inte 10-20 av samma spel framme :P

Men om nu ni tror att dom får inn 100 ex på siba så kan ni tro det det har vatt några som har sagt att det kommer 10 000 till hela sverige det låter omöjligt att siba får in 100 spel och sen är spel inte deras största del

Det där med 3500 var kanske bara i malmö men han sa sverige men kanske sa fel? :P

om ja inte får mitt spel på releasedagen ,kommer ja klaga på Eb games.

värför erbjuder de oss att byta in två spel då, kampanjen kom sista veckorna, hur skulle de göra då , sitta och vänta tills de andra som har bokat spelet före sommaren.

Det kan hända att de som har bokat spelet inte kommer på releasedagen, då skulle de inte sälja nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det låter rimligt Hawkeye

Sen kan vi räkna ut hur mycket EB games Trdition det finns i sverige.

Det finns 36 st Eb games som står med i deras katalog som jag har framför mig

Det blev att dessa skulle få 208,333333 ex var och nu var detta inte alla det var bara i STOCHOLM MALMÖ Och i GÖTEBORG......

Hur ska då dom få in 2000 som vissa säger och 3500 som vissa säger och om nu det bara skulle finnas dessa Eb games så skulle det finnas 208,333333 ex var men det finns dubbelt så mycket kvar OK E DET INGEN SOM KAN TRO MIG :P

Som sagt tror jag att alla som har boka det kommer få det men inte dom som inte har bokat det :P

Och om nu så stora spelföretag som EB games får inn 200 ex när vi bara har räknat med hälften hur ska då siba få in 100 ex det tror jag inte på

Redigerad av lulle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det låter rimligt Hawkeye

Sen kan vi räkna ut hur mycket EB games Trdition det finns i sverige.

Det finns 36 st Eb games som står med i deras katalog som jag har framför mig

Det blev att dessa skulle få 208,333333 ex var och nu var detta inte alla det var bara i STOCHOLM MALMÖ Och i GÖTEBORG......

Hur ska då dom få in 2000 som vissa säger och 3500 som vissa säger och om nu det bara skulle finnas dessa Eb games så skulle det finnas 200,333333 ex var men det finns dubbelt så mycket kvar OK E DET INGEN SOM KAN TRO MIG

Försöker du driva med oss Ir? Eller tycker du det e roligt att ljuga för andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och sen säger ni att man är garanterad spelet om man förbokar det det e man väl fan inte alls det beror på hur många kopior R* har hunnit göra??

OCH FÖR I HELVETE TRO NU MIG JAG SA BARA DET JAG FICK HÖRA AV HAN OCH DET TROR JAG IALLAFALL PÅ :P

Du fortsätter alltså med dina dumma kommentarer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och sen säger ni att man är garanterad spelet om man förbokar det det e man väl fan inte alls det beror på hur många kopior R* har hunnit göra??

OCH FÖR I HELVETE TRO NU MIG JAG SA BARA DET JAG FICK HÖRA AV HAN OCH DET TROR JAG IALLAFALL PÅ  :P

tänker du fortfarande inte svara på min fråga? eller har du svarat men att jag har missat det?

Redigerad av Rockaway
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JA JAG TYCKER DET ÄR ROLIGT ATT LJUGA FÖR DIG SOUP! :P

VAD FAN TROR DU!

jag brukar inte ljuga kallar du det ljuga jag säger en sak till er som en annan har sagt till mig för och vara snäll så ni kunde kanske anpassa er efter och boka det där inte så många har bokat OK!

Och sen ska ni inte skylla på mig!

Redigerad av lulle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...