Jump to content

Dt kommer INTE! finnas spel så det räcker


lulle
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 161
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Jag förstår vad du menar, men dom har nog koll på det för det funkar ju inte heller om en snubbe kommer inn och bokade det i torsdags och får det men om någon annan som bokat det förra julen inte får det -_-

Men typ dom registrerar i sin dator TEX Rockaway boka det för 2 månader sedan han kommer absolut få ett EXEMPLAR, eller Olle boka det igår han kan vi inte lova något :">

omg, vi säger att jag går på nattöppet (som ja ska) sen är det en som heter Nisse och en som heter Abdullah, som bokade sina spel i mars, men som inte kommer på nattöppet, vad tror du affären gör?

1. väntar tills dom kommer (vilket dom inte gör förrens under dagen) och ber mig snällt gå hem utan mitt ex när dom stänger nattöppet eller

2. väntar tills dom ska stänga och ger mig då ett ex av spelet eller

3. ger mig spelet så fort jag hamnar först i kön och lämnar in 100 kr (-1) och mitt kvitto?

själv skulle jag satsa mina slantar på nr 3.

Redigerad av Rockaway
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

omg, vi säger att jag går på nattöppet (som ja ska) sen är det en som heter Nisse och en som heter Abdullah, som bokade sina spel i mars, men som inte kommer på nattöppet, vad tror du affären gör?

1. väntar tills dom kommer (vilket dom inte gör förrens under dagen) och ber mig snällt gå hem utan mitt ex när dom stänger nattöppet eller

2. väntar tills dom ska stänga och ger mig då ett ex av spelet eller

3. ger mig spelet så fort jag hamnar först i kön och lämnar in 100 kr (-1) och mitt kvitto?

själv skulle jag satsa mina slantar på nr 3.

vad är alternativ 3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lägg ner denna nu det var dummt av mig och lägga upp denna för jag överreagerade och ni har rätt...

Han sa antgligen fel han menade att det var kanske 3500 ex i hela malmö

ALLA KOMMER FÅ DET -_-;P:):wub:

lol, vilken jävla diskussion du har startat... en topic på 5 sidor, haha. Skönt attt det är över nu och alla har fått veta att det kommer finnas 3500 i malmö, (även om jag tror att det kommer fler...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

skitsamma väljer alternativ nummer 3

3. ger mig spelet så fort jag hamnar först i kön och lämnar in 100 kr (-1) och mitt kvitto?

gör dom inte det så får dom nog kalla på polis hehe

hehe aa.. lär ju va en del som inte kommer på nattöppet, skulle bli värsta upploppet om personen som bokade först av alla inte skulle komma -_-, alla skulle få vänta tills dom ska stänga =D

Redigerad av Rockaway
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förhandsbokade det i början av sommaren och har gett handpenning på 50kr och ifall nån som te x heter Nisse bokade det igår och kommer dit före mig så kommer ju inte han få det! Det är ju RESERVERAT åt mig, därför heter det "FÖRHANDSBOKNING" -_-

jepp vet du va jag tror att dom hade inte låtit folk få förboka om dom inte kan hålla vad dom lovar det är som nån sa falsk marknadsföring ;P:):wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

aa precis vad jag menar. För jag bokade det i knalleland i Borås och dom har nattöppet i Stan här i Borås och dom kunde inte föra över bokningen till stan och jag måste hämta det i knalleland. Vilket jag kommer göra vid cirka 16:00 på fredagen tack vare det är min sista dag på praoen och jag får 500kr för att jag praoat där och dom pengarna får jag efter sista dagen så jag kan inte vara "sjuk" eller liknande :'( .. För 500kr sitter ju inte helt fel heller -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

aa precis vad jag menar. För jag bokade det i knalleland i Borås och dom har nattöppet i Stan här i Borås och dom kunde inte föra över bokningen till stan och jag måste hämta det i knalleland. Vilket jag kommer göra vid cirka 16:00 på fredagen tack vare det är min sista dag på praoen och jag får 500kr för att jag praoat där och dom pengarna får jag efter sista dagen så jag kan inte vara "sjuk" eller liknande :'( .. För 500kr sitter ju inte helt fel heller -_-

hehe nej det är ju inte det ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte läst alla posts så jag är ledsen om jag säger vad någon sagt, men jag kan säga så här, ja frågade en polare so jobbar i en spelbutik om det kommer finnas spel så det räcker.

Svaret jag fick var att de hade bokats ca 1000 spel där och de hade köpt 2500st.

Jag frågade också discshop förut om de kunde garantera att man skulle få det i tid eftersom jag hört pm folk som fått det försent när vice kom och de sade att det var ett fel från Take Two som gjorde att det blev fördröjningar.

Redigerad av busniclas
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...