Jump to content

Dt kommer INTE! finnas spel så det räcker


lulle
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 161
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Kan ingen ringa och fråga Eb games i malmö

Om det finns någon risk att inte få det i sverige??

Tel:040 230380

Det är samma ställe som jag ringde på Men han som sa det hette Jimmy så det måste va han, och sen om ni nu inte får ut så mycket av det fråga hur mycket ex sve kommer få :P

Så va den saken avklarad

Men trakasera inte dom nu :huh:

Och fråga snällt B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ingen ringa och fråga Eb games i malmö

Om det finns någon risk att inte få det i sverige??

Tel:040 230380

Det är samma ställe som jag ringde på Men han som sa det hette Jimmy så det måste va han, och sen om ni nu inte får ut så mycket av det fråga hur mycket ex sve kommer få :P

Så va den saken avklarad

Men trakasera inte dom nu :huh:

Och fråga snällt B)

borde inte dom ha stängt nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HEY ALLA LYSSNA PÅ MIG!! Nu riktar jag mig på dom som bokat på cdon. Gå in på cdon.com, klicka för att se eran orderstatus, logga in och kolla där!! PÅ MIN STÅR DET "KLAR FÖR LEVERANS"!!!! JIPPI!! Jag måste bara flippa ur! TJOHO!!

Lol!!! stämmer!!! :P men skickar dom det i mon då (onsdag) i så fall eller.... :huh:

Faaan va gott de ska bliii! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ingen ringa och fråga Eb games i malmö

Om det finns någon risk att inte få det i sverige??

Tel:040 230380

Det är samma ställe som jag ringde på Men han som sa det hette Jimmy så det måste va han, och sen om ni nu inte får ut så mycket av det fråga hur mycket ex sve kommer få :P

Så va den saken avklarad

Men trakasera inte dom nu :huh:

Och fråga snällt B)

det är praktikanten bara så du vet :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var ner till Game nu alldeles nyss och killen där sa....

Har du bokat det så får du det.

hoppas han har rätt....

Alltså hallå ? man kan visst ha bokat för en vecka sedan och få det om man bor i en mindre stad....

för kolla , det kanske inte

är så många som har bokat vettu....

jag bokade för 3 veckor sedan typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det är praktikanten bara så du vet :huh:

Jo dom har stängt nu men pröva endå för dom stänger 6 kanske är kvar?

Nä det är inte prktikanten har har varit där minst 1 år nu (köper alltid spelen där)

Dom har en praktikant men det var ju inte han för jag vet att han inte heter Jimmy

Men praktikanten var kanske själv i affären då resten på lagret så han svara på Jimmys namn för han blev så nervös :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

va nere och prata med biträdande chefen på lunchen och han sa inget sånt till mig jag fick mitt ex klockan 0:01 det spelade ingen roll att jag bokade förra veckan han sa att det gällde först till kvarn så lägg ner och sluta prata med praktikanterna

Hur kan du ha fått ditt ex innan det ens har släppts?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"På www.gtasajten.com nämner de inget om förseningar och de om några borde ju veta och jag snackade med EB Games i måndags och då sa de att spelet fanns att hämta senast kl 12 den 29:e."

Från: Mr_Mustachio http://forums.gamespot.com/gamespot/show_m...17099506&page=4

vad är det för skitsnack?..måste man hämta spelet FÖRE KL 12:00 på fredagen även om man har förhandsbokat?... Det är ju fan bedrövligt, man ska kunna hämta tills det stänger annars kan Tradition/EB Games ge fan i att sälja spel, dom ska väl inte styra när jag ska komma hämta under den dagen. Och kl 12:00 ligger jag sover fortfarande på fredagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...