Jump to content

Gripped...


Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

Igår gav jag mig på att försöka klara alla dessa Checkpoint-uppdrag.Fan vilken pärs...Jag måste ha försökt minst tjugo gånger med Gripped...Men till slut så klarade jag den...Idag...När jag gjort den kändes Patriot Playground skitlätt...Nu har jag bara a Ride in the park kvar eftersom jag klarat Parkeringshuset förut.... ^_^

Redigerad av Misterwhoopee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igår gav jag mig på att försöka klara alla dessa Checkpoint-uppdrag.Fan vilken pärs...Jag måste ha försökt minst tjugio gånger med Gripped...Men till slut så klarade jag den...Idag...När jag gjort den kändes Patriot Playground skitlätt...Nu har jag bara a Ride in the park kvar eftersom jag klarat Parkeringshudet förut.... ^_^

Ja dom är väldigt jobbiga. Specielt den i parken, den j*vla bilen bara välter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag försökte mig på gripped nu ikväll och klarade det efter ca 4-5 försök, det var inte alls så svårt som jag trodde, jag började med den närmaste checkpointen och fortsatte sedan uppför berget. Men jag sparade inte eftersom jag inte ville att de misslyckade försöken skulle registreras i min statistik. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var finns alla checkpointsuppdragen?? Jag vet bara en i Portland vid Supa Save och en i parken. Var finns Gripped och alla dom andra???

Det finnas bara 4. Du vet Car parken/ parkeringshuset nära hideouten på Staunton? Gå in där så ser du en Stallion. Ta den och kör ut den på gatan vid ingången till parkeringshuset. Gå ur bilen och sedan in i den, då aktiveras MULTISTOREY MAYHEM. Det funkar lika bra om du tar en stallion direkt från gatan utanför carparken.

Det sista checkpoint uppdraget hittar du på Shoreside Vale. Nära Wichita Gardens i ghettot finns det en väg som leder ut till en liten rastplats bredvid berget (mittemot Staunton Island Stadium), där står en PATRIOT parkerad. hoppa in i den för att aktivera GRIPPED.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...