Jump to content

Corvette 1978


Urkas
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 143
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jäklar vad folk spekulerar. ;) Det programmet jag modellerar och renderar i är Truespace. Jag fick gratisversion av ts3 för några år sen. Nu har jag Ts6.5. Och då inte lagligt. Jävligt bra att modellera i är det iaf. Renderingen är det inte sådär jättebra på. Och så är det det absolut buggigaste programmet jag nånsin använt. Förutom betaversioner av andra program. När dom har fixat buggarna och jag har fått jobb kanske jag kan punga ut 5k för det. Det är iaf så det ligger till.

Och sen till er som tyckte den var mer eller mindre fin: Tackar! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fungerar det ungefär som zmod?

Bilen va asläcker  ;)

Vette fan. Har aldrig försökt att modellera med zmodeller. Dock vet jag att det är ~1000 ggr lättare att texturera med zmodeller.

Aja, två bilder på underredet på bilen... (och bry er inte om dom där miffostrecken vid avgasröret o bakom däcket, det är bara programmet som gör lite som det vill.)

Pinner: Inte så konstigt att reglerna är konstiga. Man måste ju kunna bevisa att man är student, annars så kommer ju alla köpa det för en 1kkr istället för 420kkr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tur att dom inte leker med forumet då. Vad var det för fel på uppdateringen dom gjorde?

Aja, vet inte om nån svarade på frågan jag ställde förut. Så jag frågar igen:

Nån som vet varför den ser så miffo ut? Jag har lekt runt med normalsen så mycket som möjligt utan att det har hjälpt öht. Den var alltså sådär när jag importerade in den i zmodeller. Vad gör jag?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...