Jump to content

Corvette 1978


Urkas
 Share

Recommended Posts

Tääänkte bara visa upp det jag gjort hittils på min Corvette -78 (indy pace car).

Cirka 9k polysar. Den är inte heller klar. Typ texturer i bilen, inga hjulhus osv. Ska även lägga till en vinge och en spoiler.

Har iofs en fråga på det. Kan jag lägga till "egna" delar på bilen? Alltså inga av standard-delarna i vc. Har läst nåt om det, att man hittar på egna namn typ. Går det?

Och iom att det är en corvette med klysen som fälls upp, så undrar jag också om det går att göra sånt? Alltså när fronlyserna tänds att det fälls upp lysen?

Har för övrigt gjort väg-texturerna själv... :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 143
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Får väl tacka för reponsen. :ermm:

Men skadorna, har knappt gjort nåt på det. Iom att motorhuven öppnas åt andra hållet har jag vridit på motorhuvs-dummyn, så när den blir skadadd så vrider sig hela på nåt sätt. Ska kolla upp det sen. Sen vet jag inte heller hur man gör såna där skadetexturer heller. Nån som kan förklara? :o

Och ja, jag har gjort hela bilen själv. Även texturerna.

Vägtexturerna går faktiskt inte att få tag på nånstans. Problemet är att dom bara finns i downtown och så ser dom helt miffo ut på vissa ställen. :wub:

Kan iofs visa upp lite mer jag gjort. Största förändringarna är spoilern o vingen.

Dock ser man ving-dummyn. Glömde säga till billen att det skulle vara en dummy, så den syns, väen fast det är en dummy.. :wub:

Nån som kan ge mig till en länk till en bil som SuperSupra gjort?

Och en en gång, tack. x)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Griimn: Jag gjorde den helt och hållet i photoshop. Orkar dock inte förklara riktigt hur jag gjorde. :ermm:

Men jasså ja, så folk gillade inte spoilern. Bara det att den ser ut ungefär sådär i verkligeheten också. Iofs ska den vara lite mindre tror jag.

Men ser det fult ut på den här bilden?

DSC00125_255588_0.jpg

Men sen iaf, nån som kan förklara det hela om skadetexturerna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Griimn: Jag gjorde den helt och hållet i photoshop. Orkar dock inte förklara riktigt hur jag gjorde. :ermm:

Men jasså ja, så folk gillade inte spoilern. Bara det att den ser ut ungefär sådär i verkligeheten också. Iofs ska den vara lite mindre tror jag.

Men ser det fult ut på den här bilden?

DSC00125_255588_0.jpg

Men sen iaf, nån som kan förklara det hela om skadetexturerna?

Hmm gör den bara lite kortare så blir den nog snygg :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...