Jump to content

Corvette 1978


Urkas
 Share

Recommended Posts

Jo det blir väl det. Har orkat göra lite nu. Länge sen sist. Var ju visst några som ville ha den.

Aja, har inte gjort så mycket ändå. Två bilder iaf:

Det är väl texturer som är fifflade lite (ja jag vet att det ser miffo ut vid bakhjulet) o så lite normals fixade (spetsigare motorhuv t ex)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 143
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Den där bilden é så jävla underbart gjord.  ^_^

Du menar bilen va? (w00t)

Meeeeen iaf. Fick in bilen i spelet nu. Tycker faktiskt själv att den ser betydligt bättre ut än den första jag gjorde (se första sidan).

Bakdäcken vet jag att jag måste göra nåt åt. Som ni kanske ser så ser bilen lite hängig ut. (w00t) O däcken är iofs lite för breda. Där bak alltså. O framdäcken för smala. Och så är dom spegelvända... Men sen är det massa kvar i inredningen jag ska göra. Texturer o normals typ.

Aja... bilderna:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du menar bilen va? ^_^

Meeeeen iaf. Fick in bilen i spelet nu. Tycker faktiskt själv att den ser betydligt bättre ut än den första jag gjorde (se första sidan).

Bakdäcken vet jag att jag måste göra nåt åt. Som ni kanske ser så ser bilen lite hängig ut. :P O däcken är iofs lite för breda. Där bak alltså. O framdäcken för smala. Och så är dom spegelvända... Men sen är det massa kvar i inredningen jag ska göra. Texturer o normals typ.

Aja... bilderna:

Fiiiin!!

Kan du inte släppa en beta :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Truespace för modellering och zmodeller för normals och texturering. Truespace är inte gratis. Iofs första versionen jag hade av det var gratis i nån tidning. Nyaste verren kostar dock ~5k.

Men armbågen utför. Om han skulle ha den lite högre upp vore det lite tufft. ^_^ Men ska väl fixa då. Spegevända hjul har jag också sätt jau. Inte så svårt att fixa.

Men en beta. Hm, kanske kanske. Fast inte i det skicket som den är i nu. Får se hur det blir med den saken iaf. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...