Jump to content

Corvette 1978


Urkas
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 143
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Grejen är ju den att det där ÄR orginal för indy pace car vetten. Dom ser precis ut som på den där bilden jag postade. Så helst vill jag ha kvar den. Men ska jag isf försöka göra den mindre? Alltså tillomed lite mindre än vad den ska vara? Eller tycker ni verkligen att den ska bort helt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

allts¨å Gör den delen som ett extramaterial isåfall

att då detachar hela paketet sen döper du om den delen till extra1 i listan

så kommer det upp på viss bilar :ermm:

Hm? Så man kan göra så den bara kommer upp på vissa bilar? Blir det alltså så om man döper delen till extra1?

Iofs så ersätter bilen just nu sabre turbon. Så det finns bara ett ex av den. Ska nån som tycker att den bör ersätta någon annan bil istället? Varför jag tog just den är att den låter likadant ungefär, lite samma typ av bil och att bilen inte är direkt vanlig. Tillverkades inte så många tusen ex av den...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp jag vet att den är JÄVLIGT sexig. Var därför jag valde att göra den. :ermm:

Men det enda andra jag har börjat göra som kanske skulle vara till vc är en merca. Frågade en kompis när jag hade tråkigt vad jag skulle göra för bil. B)

Den är inte speciellt detaljerad och den har inte heller några texturer. Kanske gör klart den när jag är klar med vetten, när det nu kommer bli. Har börjat om med den då det var mycket jag inte var nöjd med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och den kanske du kan göra till en Stylad merca med vinge,bodykit, och massa sånt coolt

asså jag tkr det e mkt roligare att glida runt i en ORGINAL bil istället för

en super trimmad 2f2f bil :D

tycker det e sorligt att alla bilar (nästan) e 2f2f bilar :'(

till gta :'(

Redigerad av Copstar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...