Jump to content

Corvette 1978


Urkas
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 143
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

BETA??!! Isåfall kommer jag svimma av snygghet när 1.0 kommer!  :unsure:

Lär iofs inte bli sååå mycket snyggare. Men visst, svimma på du. ;P

En ny liten bild iaf. På spoilern som många inte gillade. Men men, nu finns den där. Får se hur många som klagar...

Redigerad av Urkas
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kommer det finnas en cab version?

C3or från och med 1976 inte tillverkades i cabversion så därför kommer den här inte släppas som cab. Möjligtvis att jag släpper en 75a om du önskar riktigt snällt. :wacko:

Fast sen är ju från när jag kommer bli klar med bilen... Har börjat lira massa flatout, vilket tar upp en del tid. :\

Aja, den kommer när den kommer, även fast det har tagit jääääääävligt lång tid. ;)

Redigerad av Urkas
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skittufft!

Jag är tyvärr inte speciellt insatt i programvarorna som används, annars så skulle ja konkurrera med dig ^_^

Skulle dock hellre se att du gjort en 69a då jag personligen anser att den e så mycke snyggare!

Men man får väl va glad att det nu finns en corvette till GTA

Har dock en liten "kritik" till din bil! Din frontspoiler ser ut att vara alldeles för djup om man jämför mot originalet. Tycker personligen inte att det ser så bra ut, utan skulle föredra om du lyfte den lite. Den ska dock finnas kvar då den ska finnas där enligt originalet!

P.S Går det att på importera Alias-filer o göra om smidigt så de fungerar i GTA??

Redigerad av Rodder76
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nuförtiden så går de ju o exportera o konvertera o ha sig så om du tar reda på va de e för filformat så ska de nog kunna fixas ^_^

ps. har du msn

Tror att de heter Alias-wire eller bara .wire

men det borde gå att spara i nåt annat format!

Ska nog kila upp o snacka med en lärare imorron så ska det kanske kunna gå att fixa till på något sätt

Jupp, tyvärr så har jag MSN men föredrar ICQ

Tror ja heter Blue Devil på MSN o Rodder eller rodder76 på ICQ

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skittufft!

Jag är tyvärr inte speciellt insatt i programvarorna som används, annars så skulle ja konkurrera med dig ^_^

Skulle dock hellre se att du gjort en 69a då jag personligen anser att den e så mycke snyggare!

Men man får väl va glad att det nu finns en corvette till GTA

Har dock en liten "kritik" till din bil! Din frontspoiler ser ut att vara alldeles för djup om man jämför mot originalet. Tycker personligen inte att det ser så bra ut, utan skulle föredra om du lyfte den lite. Den ska dock finnas kvar då den ska finnas där enligt originalet!

P.S Går det att på importera Alias-filer o göra om smidigt så de fungerar i GTA??

Tackar!

Men vad menar du med för djup? Alltså att den går för nära vägen eller?

Men vad är Alias? Är det ett program kanske?

Håller föresten på att göra en 72a juste nu. (Borde iofs göra klart första innan jag gör en ny men.. :\ ) Det jag gör är att ändra aktern lite. Skulle ju kunna göra en version med annan front, så det alltså blir en 69a. Men men, det jag tänkte göra med 72an är dock lite speciellt, fast jag säger inte än vad det är. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...