Jump to content

Din musik stil?


kariya
 Share

Vilken musik stil har du?  

80 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Lite fler alternativ hade ju inte skadat, votade hårdrock.

Nån som vet en riktigt skön trancelåt?

Btw, Det ser så jävla n00b ut när folk särskriver. Musikstil heter det ffs, inte musik_stil.

Men för helvete, när ska du sluta med itt jävla fitt tjat om sär skriving och sånt, alla är nte lika perfekt som du, och jag tror säkert det finns något du har problem med eller? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

endast rap!

tyst okka...

Don't "ssh" me, yo!

Haha.

Men jag börjar lessna lite på den "vanliga" hiphopen, så därför letar jag mig utåt. Även fast jag alltid (ända sen när jag var typ 7) har gillat The Clash, men jag hade en period då jag faktiskt bara lyssnade på hiphop. Nu är jag tillbaka till lite mer varierande musiklyssnande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du och Bigbear, har skrivit fel.

Rap är musik, och hiphop är en Livsstil.

Btw: Rap

Du har ingen aning om min livsstil, och om du tror att man enbart kan lyssna på hiphop för att vara hiphopare är du idiot.

Om du skulle stöta på hiphop på gatan, hur skulle han se ut? Vad skulle han lyssna på? Vad skulle hans intressen vara? Ja inte skulle det vara hiphop i lurarna, utan allt som gör det hiphop...

Edit.

Kanske missförstod dig lite, haha...

Edit 2.

...så ta det inte som om det vore riktigt mot dig nu, hehe.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för helvete, när ska du sluta med itt jävla fitt tjat om sär skriving och sånt, alla är nte lika perfekt som du, och jag tror säkert det finns något du har problem med eller? -_-

Mens?

Jag ogillar bara våldtäkt av det svenska språket (och ja jag gillar det uttrycket även om det är kliché) Håller du inte med om att det ser fult ut med särskrivning, lycka till i en arbetsintervju om du skriver så.

Psst.. fitt_tjat = fittjat (eller fitt-tjat eftersom det inte är ett riktigt ord)

sär_skrivning = särskrivning. :ermm:

Redigerad av EvilOL
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah, folk särskriver så jädrans mycket nuförtin att man inte tänker för mycket på det.

T.ex. min NO/matte-lärare, idag på NO:n skulle vi undersöka kött färs, falu korv och nöt och lingon bröd. Vi skulle också använda ett prov rör. Det var lite småkul. :ermm:

T: Jag är hårdrockare om någon undgått att märka det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...