Jump to content

Din musik stil?


kariya
 Share

Vilken musik stil har du?  

80 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Alla hårdrockare är puckade idioter...

Ja HATAR när folk drar såna slutsatser :ermm: HUR kan DU veta om alla hårdrockare e "puckade idioter"?? har du träffat all hårdrockare i hela världen elle.Det där är bland det värsta ja vet, Den som säjer så är SJÄLV en "puckad idiot". Skulle du höra en skiva med tex. iron maiden så skulle du önska att din fattiga MAMMA hede råd med en cd-spelare...........

BTW: JAG e INTE en puckad idiot som du och din mamma -_-;):):)B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja HATAR när folk drar såna slutsatser :ermm: HUR kan DU veta om alla hårdrockare e "puckade idioter"?? har du träffat all hårdrockare i hela världen elle.Det där är bland det värsta ja vet, Den som säjer så är SJÄLV en "puckad idiot". Skulle du höra en skiva med tex. iron maiden så skulle du önska att din fattiga MAMMA hede råd med en cd-spelare...........

BTW: JAG e INTE en puckad idiot som du och din mamma -_-;):):)B)

Gällande det sista så tror jag nog inte att han skulle önska att hans fattiga mamma hadde råd till en CD-spelare, eftersom han tydligen har någonting emot själva hårdrocksstilen och musiken, och gällande det första så har han nog inte gjort det, isånnafall skulle han nog själv lyssnat på hårdrock.

Men han är fortfarande en idiot eftersom han dömmer ut folk efter musik...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan hålla med Haggard !LITE! dom flesta rockare på det här forumet klagar på Hip hop, Men ingen av Hip hoparna klagar på Rockarna, Förutom Haggard då hahahaha ;)

"Dom flesta rockare"? :) Det är väl Miami_vice88 och alla hans skapelser plus några småbarn som gör det. Och kom inte och påstå att inga hiphopare klagar på hårdrocken, leta lite efter musiktrådar så ser du både GTA3 freak och Wild_hawk gnälla rätt ordentligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Dom flesta rockare"? ;) Det är väl Miami_vice88 och alla hans skapelser plus några småbarn som gör det. Och kom inte och påstå att inga hiphopare klagar på hårdrocken, leta lite efter musiktrådar så ser du både GTA3 freak och Wild_hawk gnälla rätt ordentligt.

Snälla visa mig. Nej nu ska jag inte gå mer offtopic.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mens?

Jag ogillar bara våldtäkt av det svenska språket (och ja jag gillar det uttrycket även om det är kliché) Håller du inte med om att det ser fult ut med särskrivning, lycka till i en arbetsintervju om du skriver så.

Psst.. fitt_tjat = fittjat (eller fitt-tjat eftersom det inte är ett riktigt ord)

sär_skrivning = särskrivning. ;)

Va fan är de med dig, man kan inte allt. Jag gör mitt bästa för att de inte ska vara särskrivning. Du måste acceptera att folk har problem med sånt. Och jag knullar inte några ord som särskrivning utan jag särskriver bara dom :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va fan är de med dig, man kan inte allt. Jag gör mitt bästa för att de inte ska vara särskrivning. Du måste acceptera att folk har problem med sånt. Och jag knullar inte några ord som särskrivning utan jag särskriver bara dom ;)

Ja va fan är det med mig? Vem är det som lider av jag-är-16-och-sur-på-min-pappa-syndromet?

Om du försöker så gott du kan och vill skriva rätt är det väl bara till hjälp att jag påpekar felet. Du kommer antagligen inte särskriva på dom orden jag påpekade förut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...