Jump to content

det går dåligt rykte om vårat forum...


Jacker
 Share

Recommended Posts

Japp, ofattbart men sant! Här är några citat från PCG's forum: :huh:

GTASajten är bra men deras forum suger hårt, där e ett kärngäng som ser alla "nya" som idioter....

Usch ,låter hemskt.

Istället för att vara vänlig och tillmötesgående som alla på dasforum är mot nya

ja är där.. men dom har "respekt" för mig.. men orkar inte det forumet.. är där ibland

Jag tycker de är direkt otrevliga, inget kul forum alls... Men på Dasforum känner man sig alltid hemma

Och det finns fler exempel över hela webben, bara man letar... Finns bara ett sätt att åtgärda det. :rolleyes:

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skiter i vad andra tycker om oss, att bli omtyckt av varenda person på intarnätet är omöjligt.

Dessutom, om en ny medlem vill få respekt här, då ska han för fan göra sig förjänt av den. Kommer man hit och skriver som en 10-åring på amfetamin och bifogar bilder hursomhelst får man ingen respekt, inte ens på deras "underbara" forum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Humm. Undrar hur de skulle tycka om det kom nya medlemmar som är allmänt oseriösa? Jag struntar i om man är ny medlem eller 5 år, bara man är lite seriöd, och det är inte de flesta nya som kommer hit...

Man borde kanske testa att någon GTAsajtare blir medlem där och inte låtsas om att han kommer härifrån och skriver en liknande trås som denna, t ex:

"Jomen sidan är ganska bra men alla medlemmar är oseriösa"

"De mobbar ju ut varandra allihopa, helst sjukt!"

osv. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, ofattbart men sant! Här är några citat från PCG's forum: ;)

Usch ,låter hemskt.

Istället för att vara vänlig och tillmötesgående som alla på dasforum är mot nya

ja är där.. men dom har "respekt" för mig.. men orkar inte det forumet.. är där ibland

Jag tycker de är direkt otrevliga' date=' inget kul forum alls... Men på Dasforum känner man sig alltid hemma[/quote']

Och det finns fler exempel över hela webben, bara man letar... Finns bara ett sätt att åtgärda det. :huh:

Som om dom är bäst? :rolleyes: Gtasajtens forum är det bästa jag någonsin varit på! :P

Kan jag få adressen till den sidan, och nån adress där nån annan också skriver skit om oss?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gtasajtens forum är det bästa jag någonsin varit på!  ;)

Japp, en beroendeframkallande liten diamant! :rolleyes:

På vilka forum snackar dom skit om gtasajtens forum?

Edit: Ett klassiskt noobinlägg:

San andreas e coolt ut eller va tyckker ni???!!!!!1 :huh::P:P:P

post-25-1093286529_thumb.jpg

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...