Jump to content

Riktigt irriterande...!


Martin
 Share

Recommended Posts

Det verkar nästan som vissa kan tycka att det är coolt att ha många posts...Jag tycker att vad man skriver är viktigare, fast det är ju bara min uppfatting.  ^_^

Personer som bara vill ha skrivit massa inlägg kallar man för posthunters...

Personer som gör vättiga inlägg och som skriver bra saker kallar man för vättiga meddlämmar -_-

Personligen så gillar jag inte posthunters, dom förstör ju bara... Men jag tycker dom flesta gör vättiga inlägg, och det är bra... hoppas det förblir så med... B)

Redigerad av Martin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

bara för att man har postat många inlägg behöver man nite va posthunter... Posthunter är man när man postar massa öndöiga inlägg hela tiden... typ lägger in en smileys eller nått skit, enbart i syfte att ha postat mer inlägg...

Jag har ju inte varit här så läng nu, men jag har inte hittat nån som e posthunter hitils...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

bara för att man har postat många inlägg behöver man nite va posthunter... Posthunter är man när man postar massa öndöiga inlägg hela tiden... typ lägger in en smileys eller nått skit, enbart i syfte att ha postat mer inlägg...

Jag har ju inte varit här så läng nu, men jag har inte hittat nån som e posthunter hitils...

Du menar spammers.

Jag hatar också Flood Control för om man bara ska svara på ett inlägg och har just svarat på ett måste man sitta och vänta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag tar bort den spärren kan någon ond människa lätt förstöra hela forumet på bara någon timma! Den är jätteviktig att ha!

Det skulle inte vara kul om man varit borta från forumet i nån timma och komma tillbaka och se 5000 nya inlägg av en terrorist med ett terrorist-script!

Det jag möjligen kan göra är att minska flood control några sekunder...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

okej... d kanske e jobbit med flood control men den gör ju minst sagt nytta också... som hultenius sa kan d ju lätt komma in nån "terrorist" och förstöra hela forumet...även om dom flesta inte gör d.... men det är faktiskt bara en minut... man kan lyssna på musik... vara inne på andra sidor... mycket mer... ni har en dator... inte ett PS2

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...