Jump to content

Skola


--JB--
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 112
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Jo för det skulle varta normalt, iprincip återskapa Columbine. Det skulle inte R* få nån skit för alls.

I övrigt en dum funktion, döda barn. Haha, ha... ehh? ;)

som sagt det skulle ju aldrig tillåtas och blir ännu mera ett skrivande i pressen.

men det skulle ändå vara lite skoj om det fanns barn med :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med Upson, det skulle helt enkelt kännas fel att ha barn med i spelet. Helt onödigt...

Tänk er att man är ute och åker runt svinsnabbt i stan med sitt nysnodda vrålåk, sen kommer en liten tredjeklassare påväg hem från skolan med ryggsäck och matlåda och tänker gå över gatan. Tyvärr kollade han inte två gånger åt höger och huven din blir nedkladdad... det känns fel!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Skit kul idè, undrar hur det skulle gå för Rockstars efter att spelet har släppts.

Annars en helt sjuk idè, springa på barn och döda de. Precis som överallt drar man inte in barn i:

-Våldspel

-Porr

-Nyheter (otrevligheter)

-Alkoholreklam

-Svenska reklamfilmer

Nej, jag gillar inte din idè!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

EDIT:

"det är ett spel" Jodå, men spel ska ha sina gränser. Tänk Er att dett fanns en funktion att grovt våldta en kvinna i ett spel. Eller våldta ett barn. Säger Ni fortfarande "det är ett spel"

Redigerad av Webbstudio
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med Upson, det skulle helt enkelt kännas fel att ha barn med i spelet. Helt onödigt...

Tänk er att man är ute och åker runt svinsnabbt i stan med sitt nysnodda vrålåk, sen kommer en liten tredjeklassare påväg hem från skolan med ryggsäck och matlåda och tänker gå över gatan. Tyvärr kollade han inte två gånger åt höger och huven din blir nedkladdad... det känns fel!

Ehe Okka i "vad ska du göra i sa" - tråden skrev du:

Jaa, kul det kommer bli att förfölja folk...

Man går runt på gatan tills man ser en fin tjej, smyger efter henne i skuggan och följer efter henne ända tills hennes hus. Väl där (skulle jag våldta henne men det går ju tyvärr inte ...) tar man fram sin motorsåg och börjar slakta!

Våldta känns inte lika fel som att döda barn eller? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...