Jump to content

Skola


--JB--
 Share

Recommended Posts

Finns bäbisar med i Doom 3. Och det har fått mig att inse att det absolut inte går att ha barn med i spel. ;) Även om det är ett spel så tar det emot att släppa loss ett hagelskott i skallen på en bäbis...

Ja, jag är lite av en mjukis. (w00t)

Det är väl alla i vår ålder när det gäller att döda barn. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 112
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Guest Alice Cooper
Haha! Skit kul idè, undrar hur det skulle gå för Rockstars efter att spelet har släppts.

Annars en helt sjuk idè, springa på barn och döda de. Precis som överallt drar man inte in barn i:

-Våldspel

-Porr

-Nyheter (otrevligheter)

-Alkoholreklam

-Svenska reklamfilmer

Nej, jag gillar inte din idè!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

EDIT:

"det är ett spel" Jodå, men spel ska ha sina gränser. Tänk Er att dett fanns en funktion att grovt våldta en kvinna i ett spel. Eller våldta ett barn. Säger Ni fortfarande "det är ett spel"

att man kan våldta folk förändrar inte uttrycket" it's a game"!! Det blir nte verkligt bara för det!!

Om sen någon störd jävla idiot utför det som man kan gör i GTA, borde man stämma deras föräldrar för ALLT är deras fel för föräldrarna har ansvar över vad sina barn köper och gör!! Inte Rock*!!!!!! Jävla fucking idiotiska Jack Thompson!! Ja ska fan jaga ner honom och döda den fula jävla kuksugaren!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

att man kan våldta folk förändrar inte uttrycket" it's a game"!! Det blir nte verkligt bara för det!!

Om sen någon störd jävla idiot utför det som man kan gör i GTA, borde man stämma deras föräldrar för ALLT är deras fel för föräldrarna har ansvar över vad sina barn köper och gör!! Inte Rock*!!!!!! Jävla fucking idiotiska Jack Thompson!! Ja ska fan jaga ner honom och döda den fula jävla kuksugaren!!

Yeah man!!!!!!!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

att man kan våldta folk förändrar inte uttrycket" it's a game"!! Det blir nte verkligt bara för det!!

Om sen någon störd jävla idiot utför det som man kan gör i GTA, borde man stämma deras föräldrar för ALLT är deras fel för föräldrarna har ansvar över vad sina barn köper och gör!! Inte Rock*!!!!!! Jävla fucking idiotiska Jack Thompson!! Ja ska fan jaga ner honom och döda den fula jävla kuksugaren!!

Jag är på!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

att man kan våldta folk förändrar inte uttrycket" it's a game"!! Det blir nte verkligt bara för det!!

Om sen någon störd jävla idiot utför det som man kan gör i GTA, borde man stämma deras föräldrar för ALLT är deras fel för föräldrarna har ansvar över vad sina barn köper och gör!! Inte Rock*!!!!!! Jävla fucking idiotiska Jack Thompson!! Ja ska fan jaga ner honom och döda den fula jävla kuksugaren!!

tror nog du har spelat GTA lite för länge "Ja ska fan jaga ner honom och döda den fula jävla kuksugaren!!" "Om sen någon störd jävla idiot utför det som man kan gör i GTA, borde man stämma deras föräldrar för ALLT är deras fel för föräldrarna har ansvar över vad sina barn köper och gör!!" då blir de nog att stämma dina föräldrar :D:P(w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ni som vill ha med barn i gta... vad gillar ni barnporr coh pedofiler?

visst är det nått riktigt sjukt?

visst hade det varit mer realisktiskt om man har med barn i spelet.

men om spelet nu skall vara så realistisk så kan man börja med att fixa alla andra saker som gör spelet mindre realistiskt innan.

hoppas bara dom inte kommer så långt.

varje människa har en 'förälderkänsla' (jaja.. kanske inte pedofiler) som brukar vara att skydda barn. uch å fan va mag starkt det skulle vara med barn i spelet.

(att ha med fjortisar skulle kanske vara en annan sak... men då har vi det som det snackas om i Area 51 tråden... det skulle inte vara kul att ha med utomjordingar.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehe Okka i "vad ska du göra i sa" - tråden skrev du:

Jaa, kul det kommer bli att förfölja folk...

Man går runt på gatan tills man ser en fin tjej, smyger efter henne i skuggan och följer efter henne ända tills hennes hus. Väl där (skulle jag våldta henne men det går ju tyvärr inte ...) tar man fram sin motorsåg och börjar slakta!

Våldta känns inte lika fel som att döda barn eller? >_<

Ursäkta otydlig humor...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HA..!! Ge mig en liten snorgärs så ska jag allt göra livet kortare för honom...vad gör det om det är i ett spel o personen är typ hälften så lång som dom vanliga personerna man kan döda med en röd keps o lite fräknar o tillbehör?...skulle inte gråtit om jag dödat ett barn....i ett spel, vafan när alla spelar här får ni för er att Gta e verklighet eller? ;) ..nää som sagt ge mig en liten 8 åring så ska slakten börja

Redigerad av VisioN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...