Jump to content

Skola


--JB--
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 112
  • Ålder
  • Senaste inlägg
att man kan våldta folk förändrar inte uttrycket" it's a game"!! Det blir nte verkligt bara för det!!

Om sen någon störd jävla idiot utför det som man kan gör i GTA, borde man stämma deras föräldrar för ALLT är deras fel för föräldrarna har ansvar över vad sina barn köper och gör!! Inte Rock*!!!!!! Jävla fucking idiotiska Jack Thompson!! Ja ska fan jaga ner honom och döda den fula jävla kuksugaren!!

Och du anser dig inte påverkad som vill jaga och döda en person bara för att han stämmer R*? :P.. Men visst, sur blir man

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det skulle kunna få finnas, då behövde iaf inte jag se eländet.... men jag är egentligen skeptisk till att slakta småungar... När jag spelar blir det mest snutar och kriminella som faller för mitt Hanzo-svärd... det känns mera rätt på något vis...

Jag dödar ju bara folk som förtjänar det, skurkar och poliser som försöker hindra mitt rättvisans korståg

Så du slog aldrig ner en pensionär eller en taxichaffis under dina speltimmar med GTAIII och VC?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns bäbisar med i Doom 3. Och det har fått mig att inse att det absolut inte går att ha barn med i spel. :P Även om det är ett spel så tar det emot att släppa loss ett hagelskott i skallen på en bäbis...

Ja, jag är lite av en mjukis. :P

jag tycker det bara skulle vara galet av R* att ta med barn... fan om en unge skiter på sig och dör i en skola kommer fan mammaorna skylla på Rockstar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som inte påverkas av vålddspel är psykopater som borde sluta spela omedelbart. Ni har blivit avtrubbade av allt våld. :P

Om ett spel bara är pixlar för er så får ni ju aldrig några känslor för det. Skrattar ni aldrig åt en händelse i ett spel eller en film eller känner ni aldrig er oroliga, exalterade eller ledsna? Om ni inte får känslor för spel eller filmer så kan det bli samma sak när ni ska prata med människor i verkligheten, ni blir psykopater. Kanske brottsingar. :P

Redigerad av danil89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som inte påverkas av vålddspel är psykopater som borde sluta spela omedelbart. Ni har blivit avtrubbade av allt våld. :(

Om ett spel bara är pixlar för er så får ni ju aldrig några känslor för det. Skrattar ni aldrig åt en händelse i ett spel eller en film eller känner ni aldrig er oroliga, exalterade eller ledsna? Om ni inte får känslor för spel eller filmer så kan det bli samma sak när ni ska prata med människor i verkligheten, ni blir psykopater. Kanske brottsingar. <_<

Du har fått det hela om bakfoten min unge man. Det är helt tvärt om, förstår du.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har fått det hela om bakfoten min unge man. Det är helt tvärt om, förstår du.

Är jag en psykopat eftersom jag får känslor för spel?

I början är vi alla lika, vi får känslor för spel men när vi har kört våldspel 100 ggr så bryr vi oss inte längre. Vi blir likgiltiga, tänk om vi skulle bli så mot andra människor i verkligheten alltså helt o-empatiska. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...