Jump to content

Hiphoptråden!


Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Den är med på "Can't Tell Me Nothing" mixtapet, sjukt skön. På tal om Can't Tell Me Nothing där är även Consequence - Dont Forget Em, den är riktigt skön och även Common's The People fast den har väl alla hört redan ^_^

Jo Don't Forget Em är riktigt tung, mixtapen också. Consequence skiva är rätt kass däremot, för många jävla Kanye producerade låtar. Visst han är en bra producent men det blir så uttjatat när en producent får jobba för länge. Jag tipsar om The good, the bad, the ugly, med Consequence.

Slum Village - Selfish

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt bra video, låten är annars helt ok, ingen Ridin' precis, men helt OK.

Jag föredrar faktiskt den här framför ridin dirty. Både nu och innan den blev över spelad. Jag tycker att det är synd att många andra låtar som faktiskt är mycket bättre på skivan fått stå i skuggan av Ridin.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag föredrar faktiskt den här framför ridin dirty. Både nu och innan den blev över spelad. Jag tycker att det är synd att många andra låtar som faktiskt är mycket bättre på skivan fått stå i skuggan av Ridin.

Tycker också det, remixarna är bättre och så gillar jag Turn In The Trunk o Fly As The Sky.

Hoppas att Scott Storch gjort en låt på Ultimate Victory som verkar bli riktigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här kanske inte riktigt hör hemma här men det är väl ni som är bäst på det här med hiphop/rap.

Till saken, en vän till mig erbjöd mig och en annan 200:- om vi kunde hitta namnet på den dansande tjejen som är mörkhyad och har svarta kläder i DEN HÄR Eminem-musikvideon (Ass Like That). Jag har letat ett ganska bra tag utan att få tag på det. Nu är det väl inte så att jag har någon aning om ni är bra på att leta upp namn. Men det kanske står på något hip-hop forum eller liknande vad tjejerna som har medverkat och dansat i videon heter.

Skulle bli tacksam för hjälp :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här kanske inte riktigt hör hemma här men det är väl ni som är bäst på det här med hiphop/rap.

Till saken, en vän till mig erbjöd mig och en annan 200:- om vi kunde hitta namnet på den dansande tjejen som är mörkhyad och har svarta kläder i DEN HÄR Eminem-musikvideon (Ass Like That). Jag har letat ett ganska bra tag utan att få tag på det. Nu är det väl inte så att jag har någon aning om ni är bra på att leta upp namn. Men det kanske står på något hip-hop forum eller liknande vad tjejerna som har medverkat och dansat i videon heter.

Skulle bli tacksam för hjälp :)

Ah, jag har alltid gillat henne och hon i rött. haha, jag ska försöka leta runt lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...