Jump to content

Hiphoptråden!


Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Varför kallar alla detta negerdunk?

Bara för det finns fler mörkhyade inom denna sport?

Kan vi kalla hårdrock då för vitdunk?

Elr mördarmusik?

Sport?

Ja, det kallas negerdunk för att det finns fler mörkhyade inom... Ehm... Sporten.

Jag tycker vi ska kalla hårdrock för "Skrikande gubbar med för mycket fritid"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför kallar alla detta negerdunk?

Bara för det finns fler mörkhyade inom denna sport?

Kan vi kalla hårdrock då för vitdunk?

Elr mördarmusik?

Är det en sport nu också? :teehee:

Hårdrock är inte precis "dunkande" musik så att säga, men kalla det för vad du vill om blir glad av det. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh Bring the noise remixen, keffaste skiten PE nånsin gjort. Kom inte hit med ert 50-tals slang och halvtaskiga försök att förolämpa hiphop, jävla fjantar gå och lägg er. Xstreem du liknar en uteliggare och Frenzy en överviktig bull dog.

Public Enemy - Fight the Power

Zion I - Bird's Eye View

http://youtube.com/watch?v=rfCGn993p4g :teehee:

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säg vad du vill, alla vet att ni (iofs xstreem) använde negerdunk i nedvärderande syfte.

Jag har inte sagt något om negerdunk? Vafan är det för fel på folk här? :teehee:

Jag frågade vad tommy_något menade när han skrev Sport, i princip... och att jag inte bryr mig om vad han kallar hårdrock för? Jag kan inte se hur ni inte kan fatta det....

EDIT: Verkar ju dock vara så att så fort någon som ni ser som "hårdrockare" skriver i någon Hiphop-tråd så är det något negativt direkt, vilket är helt jävla rubbat.

Redigerad av Frenzy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte sagt något om negerdunk? Vafan är det för fel på folk här? :teehee:

Jag frågade vad tommy_något menade när han skrev Sport, i princip... och att jag inte bryr mig om vad han kallar hårdrock för? Jag kan inte se hur ni inte kan fatta det....

EDIT: Verkar ju dock vara så att så fort någon som ni ser som "hårdrockare" skriver i någon Hiphop-tråd så är det något negativt direkt, vilket är helt jävla rubbat.

Jag vet, du har inte gjort något. Jag pratade bara om xstreem, och han var nedvärderande. Själv är jag inte "hiphopare" anyhow.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet, du har inte gjort något. Jag pratade bara om xstreem, och han var nedvärderande. Själv är jag inte "hiphopare" anyhow.

Jag vet att du inte är "hiphopare"...

Och om jag kan tala för Xstreem vilket jag tror att jag kan, så använde han inte det i nedvärderande syfte, utan som något ironiskt.

Redigerad av Frenzy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad sjutton.. :teehee:

Har precis skaffat mig "Snoop Dogg - [Anthology 1993 - 2007]"

Och på låt nummer 5 "Some Bomb Azz Puzzy (Feat. Tha Dogg Pound,Big Style & Joe Cool) (Live Version)" så hör jag helt plötsligt en svensk tjej! :P

1:51 in i låten kommer det en tjej och säger "Men släck den där jävla lampan". Fan vad snopen jag blev! ;)

Seriöst? :D Är du säker på att det inte kom från nånannastans? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

T.I feat. Wyclef - You know what it is

Wyclef pajar för fan hela jävla låten. T.I låter bra men det är han ensam om. Wyclef låter bara något psykfall som spottar eller något och ibland så pratar han bara, vad fan... jag överdriver inte, jag menar det. Beatet är skönt som fan också.

T.I borde gett Wyclef en våldsam spark upp i röven så han flög ur studion. Han är inte musik, han är någon apa.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...