Jump to content

Hiphoptråden!


Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Vill tipsa om Snoop Dogg - Boss' Life. Inte orginalet som finns på skivan utan video versionen där Nate Dogg tar Akons plats. Nates röst är enligt mig den bästa manliga när det gäller att sjunga, särskilt inom hiphop. Det är ganska roligt att han lyckas överträffa Akon med Akons text också.

Youtube länk till videon

Tycker inte låten e speciellt bra, förutom Nate, som i alla låtar alltid har de fetaste hooksen.

Tycker också Snopp ska sluta rappa, då han e över, Doggystle e klassiker, ingen av hasn andra album e precis bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker inte låten e speciellt bra, förutom Nate, som i alla låtar alltid har de fetaste hooksen.

Tycker också Snopp ska sluta rappa, då han e över, Doggystle e klassiker, ingen av hasn andra album e precis bra.

Sant, finns inte en ända dålig låt på Doggystyle men alla hans andra album har varit ganska mediokra när jag tänker efter. Men han håller sina diverse projekt för att hålla west coast vid liv så än är han viktig.

Väntar på att The Dude ska storma in och säga att Nuthin but a G thang är den bästa hiphop låten någonsin och att Snoops röst äger. :rolleyes::P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sant, finns inte en ända dålig låt på Doggystyle men alla hans andra album har varit ganska mediokra när jag tänker efter. Men han håller sina diverse projekt för att hålla west coast vid liv så än är han viktig.

Väntar på att The Dude ska storma in och säga att Nuthin but a G thang är den bästa hiphop låten någonsin och att Snoops röst äger. :rolleyes::P

Inte den bästa, kanske bland 100 är den, men den är en ren klassiker, och hsn röst, nja, gillar Nate's mer.

Tror The Game gör faktiskt mer för West Coast än Snopp gör idag.

Då han slutade hänga med Dr.Dre, så sjönk hela Snopp ner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker inte låten e speciellt bra, förutom Nate, som i alla låtar alltid har de fetaste hooksen.

Tycker också Snopp ska sluta rappa, då han e över, Doggystle e klassiker, ingen av hasn andra album e precis bra.

Vet inte riktigt om jag tycker att Snoop ska sluta rappa men sluta sjunga för mig "böglåtar" låter bra :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sant, finns inte en ända dålig låt på Doggystyle men alla hans andra album har varit ganska mediokra när jag tänker efter. Men han håller sina diverse projekt för att hålla west coast vid liv så än är han viktig.

Väntar på att The Dude ska storma in och säga att Nuthin but a G thang är den bästa hiphop låten någonsin och att Snoops röst äger. :D:lol:

Det finns ett par sköna låtar på Doggfather och senaste skivan har en del hits med: Vato (feat B-Real), Crazy (feat Nate Dogg), Candy (feat E-40, MC Eiht, Goldie Loc, Daz och Kurupt) etc. Sen är ju hans medverkan på Dre - 2001 och The Chronic typ det bästa som har gjorts.

Fast de mesta är, precis som ni säger, skit.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad sjutton.. >_<

Har precis skaffat mig "Snoop Dogg - [Anthology 1993 - 2007]"

Och på låt nummer 5 "Some Bomb Azz Puzzy (Feat. Tha Dogg Pound,Big Style & Joe Cool) (Live Version)" så hör jag helt plötsligt en svensk tjej! :blink:

1:51 in i låten kommer det en tjej och säger "Men släck den där jävla lampan". Fan vad snopen jag blev! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...