Jump to content

Hiphoptråden!


Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Ang. uttrycket 'negerdunk' anser jag det inte nedlåtande om nu inte själva personen säger något i stil med "Den där jävla negerdunken".

'Negerdunk' är skönt att lyssna på och att chilla till. Ska man kröka järnet är det tyvär "skrikmusik" som gäller :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är väldigt inne på kärlekssnusk hiphop i stil med LL Cool J - Hey Lover, Fabolous - Into You etc. Nåt att rekommendera? (w00t)

Erykah Badu & Common - Love of My Life. Försök att få en "Live" version, orginalet är rätt B.

---

DMX - Dog's out

Paul Wall & Chamillionaire - Can't Give U D World (Feat. CCC)

Z-Ro - Continue 2 Roll

Z-Ro - Love Aint Live

Z-Ro - Still Livin'

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle väl komma den 31a?

Edit: Blä, fuck ladda ner, jag ska stödja honom.

Hade också tänkt det...har inte köpt skivor sen jag lyssnade på Eminem back in 98 eller nåt (w00t) Men nu när Common släpper en skiva kanske man ska slå till (w00t). Sköna låtar du tipsade om ^^ Utom "Still Livin" med Z-Ro...tyckte hans röst var väldigt läskig där :wub:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade också tänkt det...har inte köpt skivor sen jag lyssnade på Eminem back in 98 eller nåt (w00t) Men nu när Common släpper en skiva kanske man ska slå till (w00t). Sköna låtar du tipsade om ^^ Utom "Still Livin" med Z-Ro...tyckte hans röst var väldigt läskig där :wub:.

Mjo samma här, Marshall Matters LP var det sista jag köpte. Hehe, dom under "---" var inte "kärlekssnusket" dock. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nää men dom var sköna endå :wub:

Haha iight. (w00t)

Men ibland så låter vissa sidor låta en lyssna gratis, typ AOL,HipHopDX, jag är inte precis den som lyssnat på Common innan, men dett albumet är en en klar 4:a.

Mjahapp förlåt. (w00t)

Jag hoppas på att Dre tar tillbaka sin gamla G funk stil och slänger på Snoop på 2-3 låtar på Detox. Och som sagt en tredje NWA återförening på en låt.

Hip Hop Polices musikvideo har premiär imorgon!

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha iight. :lol:

Mjahapp förlåt. :cry:

Jag hoppas på att Dre tar tillbaka sin gamla G funk stil och slänger på Snoop på 2-3 låtar på Detox. Och som sagt en tredje NWA återförening på en låt.

Hip Hop Polices musikvideo har premiär imorgon!

Verkligen...men blir det en skiva för G-Unit med Dre's adlibs i bakgrunden eller liknande blir jag ledsen ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mm :/ G-G-G-Unot eller nått...

CRS - Us Placers (Kanye West, Lupe Fiasco och Pharrells nybildade grupps första låt).

Den är med på "Can't Tell Me Nothing" mixtapet, sjukt skön. På tal om Can't Tell Me Nothing där är även Consequence - Dont Forget Em, den är riktigt skön och även Common's The People fast den har väl alla hört redan ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...