Jump to content

Hiphoptråden!


Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Har börjat lyssna på Immortal Technique en hel del och om det är någon här som lyssnar på honom och hans texter så kommer ni vinna min respekt.

Ace vet jag är ett stort fan, jag själv har bara lyssnat lite. The Silenced Revolution (2004) rullade iofs ett tag, och Dance With The Devil har hängt med (vidrig text...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har börjat lyssna på Immortal Technique en hel del och om det är någon här som lyssnar på honom och hans texter så kommer ni vinna min respekt.

Common är också skitbra har jag märkt.

Revolutionary Vol.2 plattan var typ förra sommaren stora skiva i mina kretsar och då är det ändå mest rockers (inga hårdrockare men...ja ni fattar)

Råtung skiva, speciellt Harlem Streets och Peruvian Cocaine.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillar albumet, bästa så länge detta år, men King var bättre.

&

Bustas ny låt, rikitgt skön, kanske en av årets bästa låtar så här långt.

http://allhiphop.com/blogs/multimedia__mus...9/18200379.aspx

Men överdräv inte.

Adam Tensta - They Wanna Know

Aesop Rock - Labor

Alicia Keys - Streets of New York (Feat. Nas and Rakim)

Kanye West - Spaceship (Feat. glc and Consequence)

Mack 10 - Like This (Feat. Nate Dogg)

Paul Wall - Get Your Paper (Feat. Young Redd)

Aldrig haft så roligt i ett spel så som i Def Jam: Fight for New York. Så jävla bra spel.

Ja, de´ flipp. Jag har fortfarande inte tröttnat på Tag Team matcher med kompisar/brorsan.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

50 senaste låt har käckt, lyssna på den här, det är den med JT, bästa sålänge från Curtis.

http://www.zshare.net/audio/258329145b5e28

http://www.hiphopdx.com/index/audio/id.253...ke-she-wants-it

Jag vill ju inte vara en kuk, men det är faktiskt olagligt att posta warez här.

*laddar ner*

Edit: Baha, den var ju skitkass!

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ny singel från Commons nya album The People, riktigt skön :)

Klickilichish här

Den har varit ute nu ett tag i diverse mixtapes, rekommenderar den. My daughter found Nemo, I found the new primo

@tommy: Tyckte den var i samma klass som resten av låtarna som släpps från hans nya album. det vill säga kass. Jag ska försöka förklara vad jag tycker, han har haft låtar med soul i sig. Fully loaded clip, amusment park och vad de nu heter har varit ganska "anonyma", eller mediokra kanske är rätt ord. Ni som hört Ziggy Marley förstår vad jag menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sa, lyssna!!!

Vissa har haft problem med att lyssna på HipHopDX, så man kan istället lyssna på zhsare.

Att sedan man kan ladda ner därifrån, det står jag ej för, då det är en gråzon, för jag säger inte till er att ladda ner den, utan att lyssna där om inte på HipHopDX inte funkar för er.

Sedan är detta hans bästa låt, som kommit ut från Curtis, Amusment Park o Fully Loaded clip är skämt, Straight To The Bank har en rolig refräng, men detta har sålänge varit hans bästa låt.

Redigerad av tommy killer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sedan är detta hans bästa låt, som kommit ut från Curtis, Amusment Park o Fully Loaded clip är skämt, Straight To The Bank har en rolig refräng, men detta har sålänge varit hans bästa låt.

Antar det. Men jag gillar inte någon av dem. Jag hörde "Follow My Lead" någonstans på youtube också, den var inte speciellt unik den heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sa, lyssna!!!

Vissa har haft problem med att lyssna på HipHopDX, så man kan istället lyssna på zhsare.

Att sedan man kan ladda ner därifrån, det står jag ej för, då det är en gråzon, för jag säger inte till er att ladda ner den, utan att lyssna där om inte på HipHopDX inte funkar för er.

post-1487-1183754768_thumb.jpg

Är det inte olagligt att streama warez menar du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...