Jump to content

Bästa spelserien


darkjak
 Share

Vilken är din favoritspelserie?  

130 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Inlägg 87
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...

Snart 100 röster och inte en själ mer än jag som ens har nämnt C&C. Spel i den serien är ju bla. Command and Conquer (som var det första realtid-strategispelet, om man bortser från Dune), Red Alert, Red Alert 2, C&C Generals samt tillhörande expansioner till samtliga... Red Alert 3 är väll på väg också eller hur var det med den saken? Hörde att utveklingen gick dåligt eller liknande. Aja, denna spelserie tycker iaf jag om. även om jag tydligen är ensam om det... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Warcraft! :wub:

Ettan spenderade man så mycket skön tid på.

Sen kom tvåan och det var typ "OMFGWTF IS THIS!!!!! ^_^:o:):P "

När trean kom och jag fick tänderna i ett maffigt demo trodde jag att jag skulle dö. Vilket jävla kliv dom tog. (TFT räknar jag med i WC3 mums)

Och sist men inte minst. World of Warcraft. :'( (glädjetårar) Har aldrig längtat efter ett spel så mycket som detta vidunder. Kunde inte föreställa mig ett WC spel i 3D när bara ettan fanns. Det var ju bara absurt vid den tids epoken.

Warcraft i mitt hjärta!! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Warcraft! :(

Ettan spenderade man så mycket skön tid på.

Sen kom tvåan och det var typ "OMFGWTF IS THIS!!!!! <_<:lol::lol::angry: "

När trean kom och jag fick tänderna i ett maffigt demo trodde jag att jag skulle dö. Vilket jävla kliv dom tog. (TFT räknar jag med i WC3 mums)

Och sist men inte minst. World of Warcraft. :'( (glädjetårar) Har aldrig längtat efter ett spel så mycket som detta vidunder. Kunde inte föreställa mig ett WC spel i 3D när bara ettan fanns. Det var ju bara absurt vid den tids epoken.

Warcraft i mitt hjärta!! :wub:

Ww,ww, wöörd :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Warcraft! :wub:

Ettan spenderade man så mycket skön tid på.

Sen kom tvåan och det var typ "OMFGWTF IS THIS!!!!! (w00t)(w00t)(w00t)(w00t) "

När trean kom och jag fick tänderna i ett maffigt demo trodde jag att jag skulle dö. Vilket jävla kliv dom tog. (TFT räknar jag med i WC3 mums)

Och sist men inte minst. World of Warcraft. :'( (glädjetårar) Har aldrig längtat efter ett spel så mycket som detta vidunder. Kunde inte föreställa mig ett WC spel i 3D när bara ettan fanns. Det var ju bara absurt vid den tids epoken.

Warcraft i mitt hjärta!! :wub:

W O R D! Jag installerade Warcraft 2 på en av mina datorer igår så nu blir det LAN, mums!!! ;P;P;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...