Jump to content

Hiphop artister


Mr.Magic
 Share

Vilken/vilka e din favorit?  

40 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det gör jag också...

Stell: Tyck vad du vill, det är hip-hop. Detta bevisar bara att hip-hop finns i alla dess former.

Sen har jag inte sagt att jag hatar hårdrock.

So what.. är jag hip-hopare för jag har 1 låt..

Nej, du har inte sagt det.. Det har inte jag häller.. ändå så lackar du ur totalt.. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 114
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

So what.. är jag hip-hopare för jag har 1 låt..

Nej, du har inte sagt det.. Det har inte jag häller.. ändå så lackar du ur totalt.. :ermm:

Nej du är inte hip-hopare för det. Tyckte bara att det var lite konstigt att du lyssnar på sånt du hatar.

Sen när lackar man ut totalt när man säger "Sen har jag inte sagt att jag hatar hårdrock. "?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej du är inte hip-hopare för det. Tyckte bara att det var lite konstigt att du lyssnar på sånt du hatar.

Sen när lackar man ut totalt när man säger "Sen har jag inte sagt att jag hatar hårdrock. "?

Jag har inte sagt någonstans att jag hatar hip-hop.. läs för helvete innan du skriver..! :ermm:

Redigerad av StellHell
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det finns ingen annan än FEminem som är värd att lyssna på!

Enligt dig ja, men jag slår vad om att du aldrig lyssnat på någon annan än honom kanske 3 som du sett på mtv eller nått sånt skit eller några artister där uppe vid pollen.. Anledningen till att jag inte tycker om feminem är för han bara fjollar runt, han dissar folk som inte sagt ett skit om honom, som någon dansk tekno gubbe (tror han va dansk) som han plötsligt började dissa kalla honom fag och massa skit, när man gör så då visar hur lite kreativtet man har när man kan inte komma på annat än att dissa folk, vist han rappar också om hur han ska döda sin flickvän eller hur jävligt hans liv är, men när man därimot kollar på artister som Icp som har en läskig hög kreativitet, de behöver inte hålla på och dissa runt som fjollan feminem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

själv e ja hårdrockare men ja har tre hipgop låtar på datan... de e Ill Be Missing You, B-Rabbit VS Popa Dock(stavning?) och Lose Yourself...men ja lyssnar nt på dom så värst ofta, men Ill Be Missing You e nog bäst skulle ja tro.... :unsure: men bäst e juh ändp av allt, SLIPKNOT (Wait And Bleed o Duality!!!!! :mellow: )

ojj menar hiphop....nt hipgop :D

Redigerad av xstreem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
själv e ja hårdrockare men ja har tre hipgop låtar på datan... de e Ill Be Missing You, B-Rabbit VS Popa Dock(stavning?) och Lose Yourself...men ja lyssnar nt på dom så värst ofta, men Ill Be Missing You e nog bäst skulle ja tro.... :unsure:  men bäst e juh ändp av allt, SLIPKNOT (Wait And Bleed o Duality!!!!!  :mellow: )

ojj menar hiphop....nt hipgop :P

Ill be missing you e P.Diddy då Puff daddy som har gjort med Faith evans tror jag för att hylla biggie (de e biggie dom kommer att sakna :D).

Redigerad av KuNg-Fo0d
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eminem :unsure:

LOL alla som "hatar" Eminem...bara för att han drar in lite humor i eran annars så seriösa livstil...

Du har så jäkla rätt så att det inte är sant :P

@Wild_Hawk: Det är väl bara du som gillar dem då :mellow:

Edit: @ Den som sa att Eminem bara rappade om att han skulle döda sin flickvän... :D på dig.

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...