Jump to content

Hiphop artister


Mr.Magic
 Share

Vilken/vilka e din favorit?  

40 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

the fued really got heated up in 1998 when Eminem took shots at ICP on the Howard Stern show. He was interviewing Eminem and asking him what his opinion was on other local Detroit musicians. He names off Kiss, Kid Rock, etc. and then, when he says ICP, Eminem replied by saying, "Who? Oh, them guys, yeah, we used to beat their asses all the time back in the day." or some such shit like that.

The next day, Howard had ICP on the show and told them what he had said, to which Violent J replied, "We don't even know that bitch!"

källa: http://www.hallsofillusions.com/mainsite/e...acc1a8710a833ff

kommer inte ihåg var jag läste om christina men ska försöka hitta det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 114
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Howard Stern är skön! B)

"We don't even know that bitch!"

Hur vet du att dom inte skämta? Howard Stern är ju inte direkt känd för att göra speciellt seriösa intervjuer!

Spela roll om Eminem dissar några i sina texter...jag är säker på att dom kan leva med det. Kanske finns det andra som är värda att lyssna på, ur din synvinkel. Men jag tror knappast att någon annan har en lika skön stil eller lika bra texter som Eminem.

Jag lyssnar vanligtvis inte på hip-hop, och jag tänker troligen inte börja göra det i någon större utsträckning! Eminem täcker in alla behov!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dr.Dre Ice Cube har för mig att dmx och 50cent var med redan då i bakgrunden..

Är du dum?

50 Cent var inte alls med i bakgrunden av N.W.A, absolut inte DMX...

Rätt dåliga alternativ, men jag röstar på Snoop Dogg.

Annars gillar jag Ghettosocks, Jean Grae, DPG's, Dead Prez osv.

2 Live Crew är ju också grymma!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du dum?

50 Cent var inte alls med i bakgrunden av N.W.A, absolut inte DMX...

Rätt dåliga alternativ, men jag röstar på Snoop Dogg.

Annars gillar jag Ghettosocks, Jean Grae, DPG's, Dead Prez osv.

2 Live Crew är ju också grymma!

Håller med, DMX är väl typ östkustrappare och 50 cent en knarkdealare på NWAs stortid?! Dessutom kom Snoop Dogg med efter det att Eazy-E dött i cancer. Ice Cube återvände också till gruppen efter detta.

Wild_Hawk: Fattar inte varför du och dina fågelskådarvänner dissar Eminem, är det bättre med några jävla goth-hårdrockare som börjar grina och skära sig i armarna när Hellacopters ställer in sina konserter?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wild_Hawk: Fattar inte varför du och dina fågelskådarvänner dissar Eminem, är det bättre med några jävla goth-hårdrockare som börjar grina och skära sig i armarna när Hellacopters ställer in sina konserter?!

Dem är väl precis som du, fulla med dumma fördomar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wild_Hawk: Fattar inte varför du och dina fågelskådarvänner dissar Eminem, är det bättre med några jävla goth-hårdrockare som börjar grina och skära sig i armarna när Hellacopters ställer in sina konserter?!

whuuut? icp är inte hårdrockare, de är rapp, horror-core rapp. Idiot. Jag hatar rock som freak säger

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med, DMX är väl typ östkustrappare och 50 cent en knarkdealare på NWAs stortid?! Dessutom kom Snoop Dogg med efter det att Eazy-E dött i cancer. Ice Cube återvände också till gruppen efter detta.

Wild_Hawk: Fattar inte varför du och dina fågelskådarvänner dissar Eminem, är det bättre med några jävla goth-hårdrockare som börjar grina och skära sig i armarna när Hellacopters ställer in sina konserter?!

50 Cent är också östkust. Hookade up med Eminem och Dre 2000/2001 typ...Em och Dre hade inte alls kontakt med honom innan.

N.W.A lade ner när Dre lämnad och startade Beef med Eazy E. Ice Cube lade ner innan det och gick solo...Ice Cube har aldrig återvänt till N.W.A.

PS: Tro inte att jag gillar 50 Cent p.g.a detta, jag bara kan! Haha! Tycker att han var rätt bra fram tills han vart skjuten (en kula kom ju i munnen, därför låter han som han gör...). Nu är han mindre bra...

EDIT: ICP suger...

EDIT 2: Eazy E dog i aids...

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror inte att jag har hört 50 cent innan han blev skjuten. Lr är Gues whos back före eller efter?

Han vart skjuten 2000, så det är bara att kolla när den gjordes...

Fattar inte riktigt all denna 50 Cent-hype, han är ju absolut ingenting speciellt, ganska dålig faktiskt.

Fronda är ändå värst, hatar han riktigt...kass. Så äcklig röst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...