Jump to content

Hiphop artister


Mr.Magic
 Share

Vilken/vilka e din favorit?  

40 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 114
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Null Vote; gillar inte hiphop..

oh, trodde du diggade hiphop, eftersom du heter Everest som en rappare heter också..

Edit: Jo de är svårt att säga en favorit , finns så många som man lyssnar på.

Men Icp, Twiztid, Kmk, Abk och Dark lotus tillhör väll de jag oftast lyssnar på.

Vote: Icp

Redigerad av Wild_hawk
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NWA är ju självklart kungarna, de var ju dom som "grundade" västkustrapen, alltså Westcoast Rap.

Sen är ju 2pac och Biggie jävligt bra dom med. Eminem är det väl inget fel på förutom att han ska vara så jävla oseriös hela tiden, visa arslet och sådär. -_-

Beastie Boys är bra! iallafall ch-ch-ch-check it out!

I sverige är Latin Kings kungar. Tung förortshiphop är aldrig fel. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NWA är ju självklart kungarna, de var ju dom som "grundade" västkustrapen, alltså Westcoast Rap.

Sen är ju 2pac och Biggie jävligt bra dom med. Eminem är det väl inget fel på förutom att han ska vara så jävla oseriös hela tiden, visa arslet och sådär. -_-

Beastie Boys är bra! iallafall ch-ch-ch-check it out!

I sverige är Latin Kings kungar. Tung förortshiphop är aldrig fel. ;)

Enligt mig är så är tupac och Biggie mer kungar än Nwa, FEminem är en jävla tönt dissar ju folk hit och dit utan anledning och rappar nästan hela tiden hur jävligt hans liv är, att han blev dissad av sin flickvän tex men de va för att han rappade om hur han skulle döda henne HALLÅ, han är sjuk i huvudet, förkännar en kula i huvudet. I Sverige enligt mig är inte Latin kings kungar, Mbma är (mobbade barn med automat vapen) kungarna, de har den mest avancerade och skönaste rapp som du kan hitta I Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Röstade på Dr.Dre dels för att han var en del av NWA..

NWA var ju en hel grupp, och några av de fanns listade där..

Dr.Dre Ice Cube har för mig att dmx och 50cent var med redan då i bakgrunden..

De splittrades ju senare för det blev bråk om såklart:

Pengar

Och vissa började få nåt emot andra..

Annan fakta: 50cent hatar Ja Rule mer än nån annan.

Gick en dokumentär om westside och eastside-coast förut..

Om nån har namnet på den så skriv den gärna..Vill ha den så jävla mycket..

Hiphop 4 life

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt mig är så är tupac och Biggie mer kungar än Nwa, FEminem är en jävla tönt dissar ju folk hit och dit utan anledning och rappar nästan hela tiden hur jävligt hans liv är, att han blev dissad av sin flickvän tex men de va för att han rappade om hur han skulle döda henne HALLÅ, han är sjuk i huvudet, förkännar en kula i huvudet. I Sverige enligt mig är inte Latin kings kungar, Mbma är (mobbade barn med automat vapen) kungarna, de har den mest avancerade och skönaste rapp som du kan hitta I Sverige.

MBMA lugnt! Har sett dom Live! Jag har t.o.m. pratat med dom, dom är asshyssta!

Latin Kings är urkassa.

En mycket bra grupp är Looptroop, jag har sett Supreme och Promoe live ur looptroop. Promoe är mycket bra, rekommenderas, han blandar reggae och hip-hop så det märks bra.

Redigerad av epix
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...