Jump to content

MTA Vice City


Arvid
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 191
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Det här är en sån gammal tråd men det finns ju ingen annan så här är min fråga:

Jag laddade ner VC-MP 0.3 och när jag startar det och så, då funkar det men sedan när jag ska connect till en server så kommer den dära rosa loading-remsan där nere upp och den hinner bara ladda klart till ungefär 80 % och då hörs ett error-ljud och då kommer det upp "unhandled exception c0000005 At address: 0048ad71".

Så med ett ord så kan jag inte spela det èller?? Tacksam för all hjälp!

Edit: Och nu skaffade jag MTA 0.5 och då funkade det så klart, behöver inge hjälp längre, men jag vet inte om det går att ta bort inlägg så den här får stå kvar så länge.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Har laddat ner MTA 0.5 och när jag installerar det så kommer det upp en virusvarning på typ 'W32\Suspicious.gen'. Multi Theft Auto.exe sätts i karantän direkt, och när jag försöker ta bort den i från karantän så kommer samma virusvarning upp. Finns det något att göra åt detta?

Lite slarvigt skrivet... men, men... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Har vi någon GTAsajten server till GTA VC MP och GTAIII MP? Och sen när jag går in på andra servers så ser jag att de andra har nån lila prick och andra färger medans jag har nån annan färg hur fixar jag så jag har samma färg som dom?

OBS har bara GTA VC inne nu. Ska lägga in GTAIII nu

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har vi någon GTAsajten server till GTA VC MP och GTAIII MP? Och sen när jag går in på andra servers så ser jag att de andra har nån lila prick och andra färger medans jag har nån annan färg hur fixar jag så jag har samma färg som dom?

Om du kollar Stunting sektionen kommer du att se att vi har en stuntserver :lol:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...