Jump to content

MTA Vice City


Arvid
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 191
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ong-Bak... va fanken har dina bilder med nån sak på denna tråd att göra? Först en jävla apa ( :) ) sen en otroligt icke-originell CS-bild, därefter en gigantisk (jämförelsevis) bild på scarface. Varför spamma sönder forumet med en massa onödiga bilder? Borde egentligen Reportas, men jag är inte så sur idag så du slipper.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Hallå nu ja.. jag fick spelet att starta men när spelet laddar och det kommer Mess "messinger" texterna så när man trycker på enter för vidare så kommer det den vanliga rutan "SKICKA INTE". jag kan inte komma in.. innan jag försökte kunnde jag inte alls öppna spelet. men nuu ska ni hjälpa för fucking rocking roll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hallå nu ja.. jag fick spelet att starta men när spelet laddar och det kommer Mess "messinger" texterna så när man trycker på enter för vidare så kommer det den vanliga rutan "SKICKA INTE". jag kan inte komma in.. innan jag försökte kunnde jag inte alls öppna spelet. men nuu ska ni hjälpa för fucking rocking roll.

Hatar när spel inte funkar <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
tja. för mig står de "ERROR: ´C:/spel\gta,vc\data\mta.scm´ could noot be located

Please reinstall MTA or specify the proper game Patch (MTAClient.exe -resetgamepath / Reset game path button          ... vad ska ja göra? :)

Det står ju:

"Installera om, eller tryck på Reset game path- knappen." :P-_-

Redigerad av Patrik
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...