Jump to content

MTA Vice City


Arvid
 Share

Recommended Posts

När jag connectar till dem flesta servrarna så står det så här, det stog så förr när jag hade en äldre version, så kan någon vänligen svara på om det har kommit ut en ny version av VC-MP? i så fall vore det skitschysst o länka till den. tacksam för svar.

post-3551-1178389148_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 191
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Pröva att installera över

Testade o tanka 0.3x, men då ville den erkätta min nuvarande, just Rar filen, exakt samma filer, exakt samma storlek och exakt samma namn, på rar filen alltså, borde det inte vara samma då? i så fall kvarstår mitt problem, hur fanska jag lira VC-MP?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testade o tanka 0.3x, men då ville den erkätta min nuvarande, just Rar filen, exakt samma filer, exakt samma storlek och exakt samma namn, på rar filen alltså, borde det inte vara samma då? i så fall kvarstår mitt problem, hur fanska jag lira VC-MP?

Provade du att extracta dem? Spelar väl ingen roll om det är samma storlek :ermm: Pröva ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
asså det går inte att starta ens jag har laddat ner MTA 0.5 och installerat men vad ska man göra sen när jag försöker starta blir det bara såhär varför jag vill spela eller ska jag instalera något annat mta eller nåt svara jag måste spela det :

post-11487-1182542577_thumb.jpg

Du ska installera Vice city multiplayer 0.3

Sök på google så ser du.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ska installera Vice city multiplayer 0.3

Sök på google så ser du.

kan du inte skika en länk till var man laddar ner det jag sökte på google men jag hittade inte rätt länk... :)

Det behövs inte längre jag hittade gta vcMP v0.3x e den rätt?

vad ska man göra sen?? när jag ska starta så startar ju gta vice city...........

Redigerad av teoman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan du inte skika en länk till var man laddar ner det jag sökte på google men jag hittade inte rätt länk... :)

Det behövs inte längre jag hittade gta vcMP v0.3x e den rätt?

vad ska man göra sen?? när jag ska starta så startar ju gta vice city...........

Men alltså, du ska trycka på flikarna där nere. I mitten står det "internet", tryck där.

Sen så går du in på en server och väntar tills du kommer in.

När du kommer in är det bara välja gubbe och börja köra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ska installera Vice city multiplayer 0.3

Sök på google så ser du.

kan du inte skika en länk till var man laddar ner det jag sökte på google men jag hittade inte rätt länk... :)

när jag ska starta skitspelet så blir det såhär nu

post-11487-1182547320_thumb.jpg :):lol:

Det är rätt , du har givit fel plats vart din vice city mapp ligger helt enkelt.

Antingen avinstallerar du, kollar vart din mapp ligger och sen så ominstallerar du och när det står "Pleas locate your mapp where you have VC" blabla, nåt sånt, så klickar du på den mappen och OK.

Annars trycker du på "Settings" ikonen där uppe och trycker på mappen och lokerar den på det viset.

VC brukar vanligast ligga i "C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är rätt , du har givit fel plats vart din vice city mapp ligger helt enkelt.

Antingen avinstallerar du, kollar vart din mapp ligger och sen så ominstallerar du och när det står "Pleas locate your mapp where you have VC" blabla, nåt sånt, så klickar du på den mappen och OK.

Annars trycker du på "Settings" ikonen där uppe och trycker på mappen och lokerar den på det viset.

VC brukar vanligast ligga i "C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\

nu har jag lokerat den i rätt ställe dr mitt gta vice city är men när jag ska starta en server och trycker på connect så startar vanliga gta vice city inte VC-MT...

Det e allltid såhär när jag installerar spel och sånt :):):lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nu har jag lokerat den i rätt ställe dr mitt gta vice city är men när jag ska starta en server och trycker på connect så startar vanliga gta vice city inte VC-MT...

Det e allltid såhär när jag installerar spel och sånt :):):lol:

Om du startar VC-MP korrekt så kan inte vanliga VC startas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om man dubbelklickar på en server sen så kommer en ruta fram så trycker connect så startar man väl rätt.

post-11487-1182552487_thumb.jpgser du närjag trycker på connect så startar bara mitt vanlig gta vice city inte VC MP .

Haha, det är kanske du som inbillar dig. Ja, vinjetten och det vanliga VC börjar. Du vet intron och det här.

Det börjar, men du trycker bort det eller bara väntar.

Vänta, bry dig inte om det, till slut kommer du till ett rum som Xemtoth har kort på längst upp, när du kommer till ett sådant rum så betyder det att du har satt igång VC-MP.

Så, vänta bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, det är kanske du som inbillar dig. Ja, vinjetten och det vanliga VC börjar. Du vet intron och det här.

Det börjar, men du trycker bort det eller bara väntar.

Vänta, bry dig inte om det, till slut kommer du till ett rum som Xemtoth har kort på längst upp, när du kommer till ett sådant rum så betyder det att du har satt igång VC-MP.

Så, vänta bara.

jag väntade ungefär en timme medans jag kollade på batman men inget hända bara första menyn på mitt vanliga vice city var där det stog new game

load

quit som det alltid gör när man startar gta vice city på datan..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...