Jump to content

"Mafia sweden"


aikjonas12
 Share

Recommended Posts

I dag träffad jag en spel programerare som både bland annat designat BF 1942. Han sa att det kommer komma ett spel som kanske ska heta Mafia sweden eller Mafia stockholm. Man kommer som ni förstår befina sig i stochholm och det är nutid.Jag vet inte när det kommer men nån gång i 2005 borde det komma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle lätt köpa det..

Men finns det en maffia i sverige? :(

Jo. I stockholm finns väl en hyffsat stor maffia? Men det finns iallafall många små-maffior i Sverige. Men inte ens i närheten av Italienska.

Men jag tvivlar mycket starkt på att någon skule göra ett sånt spel... <_<

Troligtvis är det en stor lögn från Aik-Jonas XII.

Redigerad av minigun
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo. I stockholm finns väl en hyffsat stor maffia? Men det finns iallafall många små-maffior i Sverige. Men inte ens i närheten av Italienska.

Men jag tvivlar mycket starkt på att någon skule göra ett sånt spel... <_<

Troligtvis är det en stor lögn från Aik-Jonas XII.

nej jag lovar men sen vet man ju inte om han jög det vet inte jag. Men hoppas att det var sant :( Ps jag kan sätta en tusing på at han sa de. Fast spelet bygdde på vanliga Mafia!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nej jag lovar men sen vet man ju inte om han jög det vet inte jag. Men hoppas att det var sant <_<  Ps jag kan sätta en tusing på at han sa de. Fast spelet bygdde på vanliga Mafia!

vad menar dy byggde på mafia? som en expanision eller som en mod ?

Om det är en mod skulle vara troligt.

Tror han menar en mod och då tror jag på det. Men inte som ett nytt spel

Redigerad av Gurgel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vad menar dy byggde på mafia? som en expanision eller som en mod ?

Om det är en mod skulle vara troligt.

Tror han menar en mod och då tror jag på det. Men inte som ett nytt spel

Han snubben sa att hans företag hadde fått tillstånd att göra om spelet, satt det är samma grafik motor och allt sånt. Det kanske är en mod, vad vet jag?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I dag träffad jag en spel programerare som både bland annat designat BF 1942. Han sa att det kommer komma ett spel som kanske ska heta Mafia sweden eller Mafia stockholm. Man kommer som ni förstår befina sig i stochholm och det är nutid.Jag vet inte när det kommer men nån gång i 2005 borde det komma.

jag har hört att det är ett aprilskämt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...