dibel Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 hoppas bara cykla (om man nu kan det ) är en av nymodigheterna i SA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 13 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Vill minnas (<--- oh MVG-språk) att en av de första bilderna på Vice City innehöll en inlines-åkande brud. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 coolt ja såg just att han har ett R* märke på tröjan och hoggert.. vad har du emot svartrockare? Såg samma sak.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 (redigerad) Vill minnas (<--- oh MVG-språk) att en av de första bilderna på Vice City innehöll en inlines-åkande brud. Han menar väl att det inte är självklart att man kommer kunna cykla i SA..å andra sidan ser det ju faktiskt ut som att det är huvudpersonen (eller i allafall personen på de andra screensen) som cyklar.. Edit: fan, jag var för sen.. Redigerad 13 maj, 2004 av Everest Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Jävlar vad nice! Ps: Måste va den topic det har skrivits mest i på kortast tid! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 (redigerad) Äh Hoggert kna inte hålla mun... Iaf så kanske det inte alls blir något cyklande i SA.... fick vi åka Inlines i VC? Nepp Shut your mouth kid! Det är Clark Johnson (eller vad han nu hette, huvudpersonen) som åker på cykeln. Samma skor, samma byxor... Karatemorfar = jaa! helt sjukt! Över 500 posts idag på GTAsajten... Redigerad 13 maj, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Verkar mycket lovande Väntar spänd på en trailer, när den nu dyker upp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 13 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Men är det samma tröja? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Karatemorfar = jaa! helt sjukt! Över 500 posts idag på GTAsajten... Men jag tänkte bara i den här topicen, snart 9 sidor på bara 16 timmar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Men jag tänkte bara i den här topicen, snart 9 sidor på bara 16 timmar Jo, det var det min första del av meningen syftade på. Den andra var bara för faktans skull. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 13 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Ah jag hoppas också att man kan cykla och det är ju troligare för en cykel är bara att hoppa av. Inlins kan man inte kasta av sig bara... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Ah jag hoppas också att man kan cykla och det är ju troligare för en cykel är bara att hoppa av. Inlins kan man inte kasta av sig bara... Jo, om inlinesen sitter löst Gött om man kan hoppa med cykeln Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Tiptop käft med wildishöken Wild hawk eller inget.. Nej det skulle inte va något dumt drag, visst lite rock kanske men majoriten som du säger skulle va hip hop.. Men jag tycker det känns jävligt dumt att ha med någon annan musik stil i ett gangsta spel än hip hop Edit: ja att man ska kunna bära på en bergsprängare är ett måste i spelet Nej fy fan för hiphop, är det det stänger jag av radion (eller det gör jag iaf, bara för att jag strö mig så jävla mycke på att det var radio i motorcyklarna i VC) skulle inte förvåna mig om det är radio i cykeln i SA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Jo, om inlinesen sitter löst Gött om man kan hoppa med cykeln ja. göttare än att stunta med dom där inlinsen som sitter så jädra löst! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiExun Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 HUND PÅ EN AV BILDERNA! kolla under BMX`n och förstora bilden lite suddigt men vad annars kan det vara??? så jävla bäst R* är om dem har lagt in djur i spelet jag fattar inte det hela grejen att folk skulle tycka att det vore grymt att döda djur medans man dödar folk i spelet , hur fan tänker kritikerna på ? idioter varför skulle det vara omöjligt att R* har med djur i spelet om man verkligen tänker på hur mycket andra grövre grejer finns så borde djur vara inget Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiExun Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 four person drive by bilden liknar inte den närmaste gangstern tommy ?? han borde se hårigare och äldre ut som på bilden väl och detta är ju 10 år eller nåt sånt efter vc heh ljag vet lite lång sökta grejer men kanske Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Kan ni inte sluta bråka om musikstilar snart? Annars stänger jag förmodligen topicen! Ahh...dom första bilderna. Coolt, jag är j*vligt nöjd med tanke på att jag slipper 70-talet! Hoppas verkligen att SA blir en hybrid av L.A. och San Francisco. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 four person drive by bilden liknar inte den närmaste gangstern tommy ?? han borde se hårigare och äldre ut som på bilden väl och detta är ju 10 år eller nåt sånt efter vc heh ljag vet lite lång sökta grejer men kanske Tror inte det är Tommy, om han händelsevis inte har bytt hudfärg eller skaffat en grym solbränna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiExun Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Man kommer kanske kunna att spela med fler personer än en den här gången ?? Take Two Interactive were discussing GTA San Andreas at E3, and an audio stream was live over the internet. Here is a transcript of the conversation Investor: I have two questions. The first one is: Can you give us a little more clarity on the San Andreas? It looks like you're moving away from sort of the themes of the past with the one main character. Take-Two:First question is we're just building on the Grand Theft Auto franchise. It's not moving away from anything, it's actually moving to the next level. Expanding the game, expanding the content, and really focusing that brand filled with demand that's out there. The appetite for that product is unsurpassed by any product in the industry, and our guys feel real confident - have spent appromixately two years now taking that product to the next level. I think everyone will be pleased. I just want everyone to focus back when Vice City came out. It surpassed everyone's expectations concerned with the product itself. I think we're expecting the same from San Andreas. förvirande men grejen som gör att många tror på just detta är att R* förnekar inte det utan säger att dem bara bygger på mer och att dem tar det på ett ny nivå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 undrar nar nasta "stora" uppdatering fran R* kommer och vad de handlar om. skiss pa en karta? mer om storryn eller fler screens? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts