Jump to content

The one and only....


Funnylin
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 3,2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

FunnyBunny... Jag undrar en sak... Varför har du alltid blå text? Är det inställt varje gång du ska posta?

Det har jag haft ända sedan jag blev medlemm på forumet(Fast då hade jag nått annat text format det här tror jag eller det häroch det kommer jag ihåg för Stell blev lite tjurig över att jag använde det och skrev byt font för h*lvete...eller liknande)....det är liksom min stil....jag vill inte va en i mängden!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har jag haft ända sedan jag blev medlemm på forumet(Fast då hade jag nått annat text format det här tror jag <span style='font-family:Impact'>eller det häroch det kommer jag ihåg för Stell blev lite tjurig över att jag använde det och skrev byt font för h*lvete...eller liknande)....det är liksom min stil....jag vill inte va en i mängden!!!</span>

jag tänker inte äns på att texten är blå längre

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ha! Jag vet exakt datum på när jag började använda min avatar! :) Den nionde september kring tolvslaget...Det bevisar denna lite spammiga topic startad av mig... <_< Innan Jukeboxen hade jag vattenmelonen och lövet som fanns här på forumet...Råkade också ha Arvids gamla Uzi-Avatar i någon minut...Skulle testa hur det fungerade... B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ha! Jag vet exakt datum på när jag började använda min avatar! :) Den nionde september kring tolvslaget...Det bevisar denna lite spammiga topic startad av mig... <_< Innan Jukeboxen hade jag vattenmelonen och lövet som fanns här på forumet...Råkade också ha Arvids gamla Uzi-Avatar i någon minut...Skulle testa hur det fungerade... B)

Det kommer jag ihåg...saknar Stells Einstein fö....Cartman har hängt med sen några veckor efter att jag bev medlemm....undrar vad jag hade innan?...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...