Jump to content

The one and only....


Funnylin
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 3,2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej vad mer kännetecknar south park än det under mig?...det första är en sång som Cartman sjöng i ett avsnitt om homosaurier!!!(tror jag dom hette)

hehe det har jag med sett :lol:

Okej vad mer kännetecknar south park än det under mig???:

o my gud, they killd kenny, your bastard!!!!!! (kanske felstavat)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hehe det har jag med sett :lol:

Okej vad mer kännetecknar south park än det under mig???:

o my gud, they killd kenny, your bastard!!!!!! (kanske felstavat)

Jo men det har jag redan lagt till :) .....sen funderar jag också på Wild Hawks signatur....är du säker på att du inte menar Hell No.....du har nämligen skrivit Hell Now!?!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej det kanske det va.....Avsnittet var iaf bra....speciellt Cartmans sång....Hey guys listen to this song i just wrote....its called i hate you guys....I hate you guys you guys are asholes especilly Kenny, i hate him the most.....

Shut up Cartman!!!

Har ni sett det allra första avsnittet? som inte har visats på TV? jag har den på datan.. :wub: så j*vligt bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej det kanske det va.....Avsnittet var iaf bra....speciellt Cartmans sång....Hey guys listen to this song i just wrote....its called i hate you guys....I hate you guys you guys are asholes especilly Kenny, i hate him the most.....

Shut up Cartman!!!

Ja det avsnittet var roligt. :wub::P

Jag gillade även det när dom var i regnskogen. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Hur lägger man in hemmagjorda signaturer?

Alltså typ såna som man har gjort i Photoshop och Paint...

Signaturer? Du menar väl bilder eller avatarer? Bilder lägger man in på IMG-knappen när man skriver inlägg.

Hur man lägger dom på internet finns Pixas Uppladdnings sida som finns till vänster när du skriver!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...