Jump to content

Jag har en liten fråga...


Sarah80
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Dessutom betvivlar jag på att de brudarna du talar om är lika fria och våldsamma som alla andra i spelet. E inte dom maffia döttrar som e hårt hållna eller nåt sånt??

hej

Nej de finns inga mafia döttrar i spelet alls.

Yakuzan Asuka är den som är mest våldsam. Hon är typ den viktigaste personen från Staunton Island och framåt. På slutet av spelet sitter hon och misshandlar en colombian cartel snubbe vid namn Miguel non stop. Sen har vi ju den där tjejen Catalina i introt till spelet, hon är colombian och är om man ska gå tillbaka till nintendo termer, "sista bossen".

Och alla som tror att Maria är Salvatores dotter har grymt fel! Hon är hans älskarinna. Har ni förresten hört på chatterbox där Maria ringer in och säger typ "jag är ihop med en gammal gubbe blablablabla men jag har träffat en ny, han pratar inte särskilt mycket blablabla, Gamla gubben är Salvatore och den nya är DU!

För efter chapperone uppdraget säger hon typ jag har aldrig haft så roligt och du tog verkligen hand om mig blablabla.

:unsure:

Redigerad av Canza 57
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej de finns inga mafia döttrar i spelet alls.

Yakuzan Asuka är den som är mest våldsam. Hon är typ den viktigaste personen från Staunton Island och framåt. På slutet av spelet sitter hon och misshandlar en colombian cartel snubbe vid namn Miguel non stop. Sen har vi ju den där tjejen Catalina i introt till spelet, hon är colombian och är om man ska gå tillbaka till nintendo termer, "sista bossen".

Och alla som tror att Maria är Salvatores dotter har grymt fel! Hon är hans älskarinna. Har ni förresten hört på chatterbox där Maria ringer in och säger typ "jag är ihop med en gammal gubbe blablablabla men jag har träffat en ny, han pratar inte särskilt mycket blablabla, Gamla gubben är Salvatore och den nya är DU!

För efter chapperone uppdraget säger hon typ jag har aldrig haft så roligt och du tog verkligen hand om mig blablabla.

-_-

amen hallå att hon och salvatore skulle? HAHA!!!!!! Hon och gammel gubben!! :unsure:

Redigerad av W-Master
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hon är inte Salvatores dotter för att....

1. Första gången man ser henne i mansion säger hon till Salvatore,

Well, you dont think I hang around for the conversation, do you?

Det kan tolkas att hon bara stannar för pengarna.. Säg mig vilken dotter säger så till sin far? Slutsats hon är Salvatores älskarinna.

2. Chatterbox:

My name is MAria

Maria calls in

Maria: "Heh...oh wow, I'm on a radio, how exciting, oh thank you Lazlow!!

Um...is this on the radio, I mean, am..am I actually on the radio

right this second??"

(---)

Maria: "I had this boyfriend, and at first he was real kind to

me, he was a real gentleman, a little bit older and everything,

but he treated me real good, and...then it all went wrong, y..you

know, I found someone else...he seems real nice but he don't talk

too much, and I really can't tell if he likes me! Well, I guess

what I want to know is...you know, how do you tell if a guy's

serious?! I mean...you know, he treats me good but...he don't seem

real interested in me, you know, he's always working and hanging

out with the guys! Um...say...you don't think he's like you, do

you?!"

Lazlow: "Wh..what do you mean like me! Wh..what are you insinuating?

Th..that he's on the radio!? Well...probably not. Um, y..you're

listening to Chatterbox, where your opinion matters, or at least

we say that!"

Här säger Maria att hon har en äldre pojkvän, SALVATORE LEONE! och att hon hittat en ny som inte pratar särskilt mycket, DU!

3. Efter man gjort Salvatores uppdrag "Last requests" som egentligen är ett uppdrag för att döda dig. Så varför är Salvatore så arg på dig att han vill döda dig?

Svaret får man när man kommer till Asuka och Maria som väntar vid Callahan Point. Maria säger

Listen Salvatore, think that we're going behind his back. So he was

offering you to the Cartel, in order to make a deal.

Maria: I couldn't let him do that, I mean the worst thing is... it's my fault. I

told him we were an item, don't ask me why I don't know....

Där får vi svaret.. Salvatore tror att Maria är otrogen med dig och det är därför han vill döda dig. Hoppas ni fattat att Salvatore och Maria är älskare och inget annat..

Om det nu är som ni säger vilket jag tvivlar starkt på att Maria är dotter visa bevis..

EDIT: Måste bara få tillägga att första uppdraget på andra ön Sayonara Salvatore, Tror ni verkligen att Maria skulle hänga ihop med de som är på väg att mörda hennes farsa?

slutsats: Hon var Salvatores älskare och stannade bara kvar för pengarna..... Vi hr ju alla sett att gamla rika gubbar och unga kvinnor dras till varandra...... Anna Nicole Smith och den där 89 åringen :D

EDIT2:

Kan nu med 100% säkerhet säga att Maria är Salvatores Girlfriend. Gå in på www.grandtheftauto.com

sen klicka självklart på GTA3. Sen välj MAN och INTE mouse.... Klicka på portland och sen på Gentlemens Club eller Salvatores bostad (det är samma hus) Där står det Salvatores Girlfriend MARIA......

:P

Redigerad av Canza 57
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...