Jump to content

Jag har en liten fråga...


Sarah80
 Share

Recommended Posts

Här har vi en tjej till då...

men jag är nog mycket sämre än sarah80 för jag klarar inte uppdraget när man ska prickskjuta karlarna på båten... min snälla bombexpert från 8 ball dör hela tiden...

jag är en fuskare av naturen, och nu har jag faktiskt försökt! vet nån hur man tar sig obemärkt förbi banan?

För jag kommer verkligen inte vidare.. o då tappar man intresset.

// jennifer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om jag nu har räknat rätt så är det 3st tjejer här i vårat forum...

Det går tyvär inte att fuska sej förbi banorna..

Men du kan få lite hjälp..

Antingen så tar du snipern och ett adrennalinpiller och går upp på taket som är mittimot båten...

Annars så tar du uzin eller något annat atuomatvapen och springer upp på båten och mejjar ner alla.. Försöker att inte bli träffad... :angry:

PS. Välkommen, simma lungt och, Respect is everything...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bomd Da Base Act II är inte särskilt svår. Vid ingången till hamnen ser ni små hus som ligger framför huset (med trappan till vänster) mellan små husen hittar ni ett piller. Efter ni lämnat 8 ball åk runt huset utan att bli upptäckt. Ta pillret, kör fram bilen till trappan runt huset. Spring upp på taket eller stanna halvvägs upp.

Efter ni tagit pillret är det mesta i slow mo. Börja med att skjuta de 2 längst ner sen gå vidare och plocka sen en efter en. Det GÅR INTE att misslyckas med pillren. Det är därför det finns piller i närheten, för att de ska användas i detta uppdrag.

Klarar man inte detta uppdrag finns det inget som talar för att man kommer att klara resten av spelet då det kommer en del mycket svårare uppdrag. Som tex Kingdom Come, Exchange, S.A.M m.f.l

:angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

okej..

jag får väl tacka alla så mycket då... jag är inte helt borta, så jag tror nog att jag ska klara det då! Har haft det där slow motion pillret förr, men aldrig fattat hur jag ska använda det..

Jag tycker det är roligt att vara minoritet här, jag förstår varför inte många tjejer lockas av det här spelet, jag gillar inte vissa delar av spelet, då speciellt då man kan ta upp prostituerade och sätta på dom så bilen gungar.... fyndig detalj, visst... men. som vanligt spelar tjejer en obetydlig och helt onödig roll i sammanhanget..

fast att köra på trottoarkanten och träffa alla människor e ju.. skoj! :huh: (hahaha)

tjo!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

okej..

jag får väl tacka alla så mycket då... jag är inte helt borta, så jag tror nog att jag ska klara det då! Har haft det där slow motion pillret förr, men aldrig fattat hur jag ska använda det..

Jag tycker det är roligt att vara minoritet här, jag förstår varför inte många tjejer lockas av det här spelet, jag gillar inte vissa delar av spelet, då speciellt då man kan ta upp prostituerade och sätta på dom så bilen gungar.... fyndig detalj, visst... men. som vanligt spelar tjejer en obetydlig och helt onödig roll i sammanhanget..

fast att köra på trottoarkanten och träffa alla människor e ju.. skoj! :angry: (hahaha)

tjo!

Kör du på människorna!!! <_<:huh::angry:

Och jag an förstå er(tjejer) som inte gillar vad man gör med dom prostituerade... Men, Det är ju deras "jobb"...

Försten... Asuka, Maria och dom andra tjejerna.. Dom är ju ganska så hmm.. Ja, dom är ju ganska betydliga?!? :angry: eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

som jag skrev är jag helt ny, har endast klarat hmm... 19 uppdrag tror jag.

och de där brudarna vet jag ingenting om, har bara stött på "hi I´m misty" typ...

jag tror nog du förstår vad jag menar i alla fall, att ett uppdrag består i att hämta Misty från diverse jobb och så. Dessutom betvivlar jag på att de brudarna du talar om är lika fria och våldsamma som alla andra i spelet. E inte dom maffia döttrar som e hårt hållna eller nåt sånt??

hej

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och självklart passar jag på att mörda så mycket som möjligt... föreställer mig onda grannar, lärare och andra fiender i spelet. Det funkar bra! Men å andra sidan blir man jävligt störd när man e ute o kör på riktigt, får för mig att jag skulle kunna göra liknande saker och så. (fast det är ju bara en fantasi som tur är!! jag lovar..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och självklart passar jag på att mörda så mycket som möjligt... föreställer mig onda grannar, lärare och andra fiender i spelet. Det funkar bra! Men å andra sidan blir man jävligt störd när man e ute o kör på riktigt, får för mig att jag skulle kunna göra liknande saker och så. (fast det är ju bara en fantasi som tur är!! jag lovar..

Man får väl hoppas!!! Annars ska inte jag gå ut mer!!! <_<:huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och självklart passar jag på att mörda så mycket som möjligt... föreställer mig onda grannar, lärare och andra fiender i spelet. Det funkar bra! Men å andra sidan blir man jävligt störd när man e ute o kör på riktigt, får för mig att jag skulle kunna göra liknande saker och så. (fast det är ju bara en fantasi som tur är!! jag lovar..

hehe... :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bomd Da Base Act II är inte särskilt svår. Vid ingången till hamnen ser ni små hus som ligger framför huset (med trappan till vänster) mellan små husen hittar ni ett piller. Efter ni lämnat 8 ball åk runt huset utan att bli upptäckt. Ta pillret, kör fram bilen till trappan runt huset. Spring upp på taket eller stanna halvvägs upp.

Efter ni tagit pillret är det mesta i slow mo. Börja med att skjuta de 2 längst ner sen gå vidare och plocka sen en efter en. Det GÅR INTE att misslyckas med pillren. Det är därför det finns piller i närheten, för att de ska användas i detta uppdrag.

Klarar man inte detta uppdrag finns det inget som talar för att man kommer att klara resten av spelet då det kommer en del mycket svårare uppdrag. Som tex Kingdom Come, Exchange, S.A.M m.f.l

<_<

om jag minns rätt(det var så länge sen)så S.A.M det sista uppdraget.....det är ju skit enkelt......det e bara att ta en pansar vagn :huh:

då e det bara in å röja..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det är inga special affärer eller så? .. har aldrig köpt ett playstation eller dataspel i mitt liv...

var är bra i stockholm att köpa dom? (ett säkert kort...)

hur mycket kostar det?

Är helt medveten om att jag låter jävligt virrig, men så är det...

Har du nåt PS2 då?

Kolla på ONOFF, Siba eller nån liknande affär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...