Jump to content

Alla gamla lämnar forumet


SAAB
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 90
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vadå gamla medlemmar?

Joey t.ex. och du saab det enda ni gjorde var ju att bråka hela tiden, rocket skater gjorde bort sig, skribb spamma och betedde sig illa (men han har skärpt sig och är tillbaks), mejmejmejgta betedda sig bara barnsligt och var för ung för forumet, kloakråttan kopierade ngn annan (plus andra saker) m.m.

SKulle du inte kunna ge exempel på vilka som är "gamla medlemmar"?

Och när blir man en "gammal medlem"?

Tycker att forumet är bra som det är, kanske lite lite politiska debatter. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Reglerna är inte hårda, jämför gärna med andra forum i vår storlek och som har en tydlig inriktning.

Om knappt ett halvår kommer vi att ha 600-800 inlägg om dagen igen och gamla medlemmar återvänder. Se framåt istället.

Men dom som vill lämna forumet får gärna göra det. Jag tänker inte tjata på er att vara kvar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det är bra som det är. Det är lungt och det händer inget alvaligt.

Men det kan faktist vara lite dött ibland det finns så många samma topics så man behöver inte posta någon ny och nu när inte spam forumet finns kvar så kan man ju inte sköjsa till det med några lekar eller så.

inte för jag vill leka och spamma men. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp... jag tycker det är prima som det är iallafall.

Regler måste man ha, och på GTAsajten är det helt perfekta regler. Om ni vill se hårda regler, ta en titt på Forumet.nu.

Och det är ju inte Hultans problem om det sticker en massa folk från forumet. Om dom inte uppskattar hans hårda jobb, so what? Det är ju dom som förlorar på det.

Om du inte visste det så betalar Hultan pengar för att ha kvar forumet, så vi har ingen som helst rätt att ställa krav på honom. Han betalar för att ha forumet, och han kan stänga det om han vill. Personligen tycker jag han är skitsnäll som håller det uppe för vår skull.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp... jag tycker det är prima som det är iallafall.

Regler måste man ha, och på GTAsajten är det helt perfekta regler. Om ni vill se hårda regler, ta en titt på Forumet.nu.

Och det är ju inte Hultans problem om det sticker en massa folk från forumet. Om dom inte uppskattar hans hårda jobb, so what? Det är ju dom som förlorar på det.

Om du inte visste det så betalar Hultan pengar för att ha kvar forumet, så vi har ingen som helst rätt att ställa krav på honom. Han betalar för att ha forumet, och han kan stänga det om han vill. Personligen tycker jag han är skitsnäll som håller det uppe för vår skull.

w0rd....................... :blink: Det var bra sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inget emot det här forumet alls, det är inga stränga regler här på forumet.

Stick till PCG's forum t.ex. där får man inte göra reklam för något... :lol:

Här får man ju det. (w00t) Bara man inte spammar reklamen typ, har jag för mig... ;P

Sen varför folk börjar bråka är ju bara för att newbiesarna inte läser igenom reglerna och tror att de kan bete sig hur *** dom vill. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han betalar för att ha forumet, och han kan stänga det om han vill. Personligen tycker jag han är skitsnäll som håller det uppe för vår skull.

mm utan hultan så skulle nästan alla sitta inne på lunarstorm och tro att dom är tuffa.

n0f och TNZ och alla andra små forum skulle heller inte finnas för ni skulle nog inte fått iden att skappa ett forum då. Här har man lärt sig mycket

Tack hultan ponken ( :blink: ) :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...