Jump to content

Alla gamla lämnar forumet


SAAB
 Share

Recommended Posts

Exakt!!

Jag vettefan hur jag hade vart nu om inte jag hade haft forumet och träffat alla... skribb, Hoggert, mikke... jag har egentligen rätt mycket att tacka Hultenius för. (w00t)

Hmm... nu börjar jag låta lite småpatetisk... jag tror jag kniper. :lol:

Edit: Stavfel. :blink:

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 90
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

vadå för många medlemmar??? Det e ju aldrig några inne :blink:

när du inte var medlem, alltså innan du reggade dig, så var forumet mindre, och då blev det mer som en liten familj än som ett "mastodont"-forum (inte riktigt, men du fattar nog), som det är idag. Nu har det kommit en del personer som har helt fel inställning osv. (ta inte illa upp, det är ett fåtal, men de märks).

Själv vet jag inte om jag kan kalla mig veteran, eftersom jag inte vet när man börjar klassas som det, men just nu har jag varit medlem i över 13 månader...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men när jag blev medlem var det bara Stell, Arvid, Hultan, Blakke, Johan, Whoopee, Råttan och jag som var aktiva ! Det är de jag kommer på nu, finns klart många fler !

*Känner mig bortglömd...tårarna börjar rinna lite smått...men allt förvandlas efter en stund till ett makalöst vredesutbrott...fan jag slog knytnäven rakt i gräddtårtan*

(Vad jag vill säga är...glöm mig inte!!!) :blink::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag reggade på forumet (den 3 Januari 2003 vill säga), så var det precis innan det kom en stor flock med nya medlemmar. Jag minna hur lugnt det var, och jag kunde vara lite jävlig :blink:. Bland annat så fakenickade jag den 1000:de medlemmen och kom med den sämsta ursäkt som någon gång skrivits. Detta gjorde att jag blev igenkänd här på forumet. Under sommaren blir de inte så mycket dator, men dom lugna stunder jag har så sitter jag här på forumet. Dock så har "familjekänslan" försvunnit med tiden. Men... det är samma gamla superbra forum!

//Speeder

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du inte visste det så betalar Hultan pengar för att ha kvar forumet, så vi har ingen som helst rätt att ställa krav på honom. Han betalar för att ha forumet, och han kan stänga det om han vill. Personligen tycker jag han är skitsnäll som håller det uppe för vår skull.

Håller med till 100%!!

Jag vill inte Fjäska men Hultan är bra

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp... jag tycker det är prima som det är iallafall.

Regler måste man ha, och på GTAsajten är det helt perfekta regler. Om ni vill se hårda regler, ta en titt på Forumet.nu.

Och det är ju inte Hultans problem om det sticker en massa folk från forumet. Om dom inte uppskattar hans hårda jobb, so what? Det är ju dom som förlorar på det.

Om du inte visste det så betalar Hultan pengar för att ha kvar forumet, så vi har ingen som helst rätt att ställa krav på honom. Han betalar för att ha forumet, och han kan stänga det om han vill. Personligen tycker jag han är skitsnäll som håller det uppe för vår skull.

Det där är nog det smartaste jag någonsin läst på alla forum jag varit på. Håller med till 100%!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

när du inte var medlem, alltså innan du reggade dig, så var forumet mindre, och då blev det mer som en liten familj än som ett "mastodont"-forum (inte riktigt, men du fattar nog), som det är idag. Nu har det kommit en del personer som har helt fel inställning osv. (ta inte illa upp, det är ett fåtal, men de märks).

Själv vet jag inte om jag kan kalla mig veteran, eftersom jag inte vet när man börjar klassas som det, men just nu har jag varit medlem i över 13 månader...

Jag har varit medlem seaan 15-July 02 ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...