Jump to content

Tupac - Lever han?


Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det vet man aldrig. Jag har mer saker att skriva, som talar för att Tupac lever, men jag skriver inte det längre. Folk här vill ju stanna dumma, och bara ovetande om sanningen. Varfär drar jag denna slutsats? Jo, därför att många här struntar fullständigt

i vad jag skriver. Well, I got news 4 guys lika that... fuck off...

"...många struntar i vad jag skriver..."

Så länge du inte bryr dig om vad vi skriver kommer vi inte att lyssna på vad du skriver.

För övrigt har du alltid sagt att du har mer att säga. Jag har ett förslag.

Skriv ner ALLT du har som bevis för att han lever.

Så kanske du kan sluta med den ursäkten nån gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"...många struntar i vad jag skriver..."

Så länge du inte bryr dig om vad vi skriver kommer vi inte att lyssna på vad du skriver.

För övrigt har du alltid sagt att du har mer att säga. Jag har ett förslag.

Skriv ner ALLT du har som bevis för att han lever.

Så kanske du kan sluta med den ursäkten nån gång.

Mhm okej... update på den här posten kommer.

Det släpptes aldrig några bilder från sjukhuset på Tupac.

I låten "Life Goes On" rappar Tupac om sin begravning.

Han som körde Tupac´s bil den kvällen, Suge Knight(ägaren och producerare av Death Row Records) dök inte upp till presskonferensen om skottlossningen.

I videon "I ain´t Mad at Cha" släpptes bara ett par dagar efter hans "död". Den låten är nr 13 på hans album "All eyes on Me". Videon visar Tupac i himlen. I videon skjöts Tupac när han lämnade en teater med en vän, vilket påminner lite om hans riktiga "död" i Las vegas.

Det som förvirrar är Tupac dör i hans sista video under namnet "2pac". Hans nya video "Toss it up" från det nya albumet var släppt under namnet "Makaveli"(ett smeknamn till Tupac). Den andra videon som släpptes under namnet "Makaveli" är "To Live and Die in L.A." Men hur kan dem släppa den andra videon när han är "död". Eller var videon gjord 4 månader före hans död, Augusti 96?

I december 96 gick Tupac´s album platinum, dvs när han redan var "död". Tidigare hade han sagt att han ville sluta rappa och och vara en gangster, och komma ur stjärnljuset. Och vad var det enda sättet för att folk skulle lämna han i fred? Svar: Om alla trodde han var död.

Pressen fick inte under några omständigheter komma till Tupac´s begravning. Dock blev aldrig begravningen av pga okända anledningar.

Tupac gick aldrig nånstans utan en skottsäker väst. Varför tog han bort den under en boxningsmatch där Mike Tyson var med? (inte direkt lite människor)

I många av hans låtar rappar han om att bli begravd, så varför blev han kremerad dagen efter han "dog"?

Tupac studerade en filosof´s böcker mycket, läste dom om o om igen. Han kanske tog hans råd. Filosofen skrev 2 böcker under sin livstid. De hette "Bok 1" och "Bok 2". Tupac´s sista album "All eyes on Me" hette detsamma, vilket inte var vanligt på denna tid.

Det finns även en "7" teori. Han blev skjuten på parkeringen efter Tyson´s match den 7:e september 1996. Han dog den 13. 7 dagar?

Hans sista album "All eyes on me" släpptes 13 februari 1996. Han "dog" den 13:e september 1996. 7 månader?

Officiellt så dog Tupac 4:03 PM. 4+3? 7?

Även...Hur gammal var han? Han "dog" vid 25 års ålder. 2+5? 7...

Verkar som det numret ploppar upp mycket.

på Tupac´s sista album, skulle väl inte varit fel med Tupac RIP 1971-1996(rest in peace)? Nej. men vad stog det? "EXIT TUPAC ENTER MAKAVELI".

"2Pac har släppt ett album som heter "Death Faker" och hans nyaste heter "Ressurectionm" som betyder återuppståndelse." Taget från GTA3_FREAK's post.

"I en låt sjunger han "You'll think I'm dead but you'll se me in Jamaica" och en gång rapporterade 500 människor att dom hade sett honom, gissa var?" Samma person igen.

Drar upp denna gamla tråd. Kommer ni ihåg 7-teorin?

Vad är det för år? 2005.

2 + 0 + 0 + 5 = 7

Återuppståndelse...!

Notera detta. Massvis med människor skrattade åt folk som sa att Tupac levde. Sen lyssnade de på alla hans låtar, och hans filmer. Nu vet dom inte vad dom ska tro. Men de lutar åt hållet att han lever. Snart förstår även dom att han är i högsta grad levande. Döm inte förrän ni undersökt.

2 urdrag:

I heard a rumour I died, murdered in cold blood dramatized

Pictures of me in my final stage you know Mama cried

But that was fiction, some coward got the story twisted

Like I no longer existed, mysteriously missin

Although I'm worldwide, baby I ain't hard to find

Notera "Pictures of me in my final stage". Ni vet hans s.k okduktionsbild? Hans ansikte syndes inte på den. "Some coward got the story twisted". Biggie sa att 2pac var död. De var ju inte så grymma polare längre.

Taget från: "Aint hard 2 find".

(Right before your eyes, i'll disappear from here)

And you niggaz Can't C Me

I'm in tha flesh baby

Don't believe everything you read

Taget från: "You can't see me".

Varför försökte sjukhuset lura Tupac's mamma att det var henne's son på obduktionsbordet?

Varför bryr sig inte Afeni om polisen hittar sin sons mördare eller inte?

Vissa påstår att han inte kan leva, för det finns ingen chans att en så "storkäftad rappare" inte kan hålla sig undan så länge. Well, det är just det han inte gjort.

Vid nyår millenium(2000) syntes han vid nåt känt ställe i NY(New York), och det kom i New Yorks Post eller vad fan den kända tidningen där heter, på förstasidan. Det finns många andra människor som säger att de sett Tupac på olika ställen. En snubbe tyckte han hörde Tupac's röst i en recordstudio. Han ville komma in, men det stog vakter utanför. Han undrade vem som var där inne, men det ville de inte säga. Dock så kunde man se hans skugga och hans röst genom ett skynke som satt runt hela recordstudion. Det filmades, och visades t.o.m. på national-TV i U.S.A. i den kända men ändå ganska trista Ricky Snake(Lake då...) programmet.

Det finns ingen dödsrapport. Han har aldrig identifierats på ett obduktionsbord. Inga foton från sjukhuset under 7 dagar, inga andra foton har tagits på honom.

Tupac hade alltid skyddsväst som skyddade mot alla kulor. Nu snackar vi verkligen alltid. Han hade på sig den t.o.m. hemma. Varför ta bort den i Las Vegas?

Varför ville Notorius inte betala ut pengarna efter Tupacs mord? Var han inte säker på att Tupac var död?

I videon Smile är det inte den riktiga 2pac, det är en som liknar honom från Ohio. Det är nog troligtvis varför "Tupac" aldrig kollar med ansiktet mot kameran. Videon börjar med att visa exakt en sån bil(!) som Tupac blev skjuten ii, och gissa vad? Hela bilen är full med skotthål, som om den har blivit helt genompepprad. I videon hör man även lite viskande ord, sen dyker Tupac upp och poserar som Jesus Kristus.

Notera att det inte var den riktiga i videon, och den fejkade sitter i en sönderpepprad bil ? Var det så det blev i verkligheten också? Tupac satt egentligen aldrig i bilen, det var hans look-a-like. För övrigt hade han poserat som Jesus Kristus nära hans "död" 2 ggr, på hans sista album(innan han "dog") omslag, och i videon.

En konstig sak är även vad som hände efter skjutningen. Det var en hel karavan med Tupaclivvakter, och anhängare i bilar bakom dom, och de FÖRSÖKTE INTE ENS jaga de som hade avfyrat skotten?!?! Vafan är det?!?! Dessutom var det massvis med poliser som stog runt omkring, och de gjorde inget heller verkade det som!

Den vita cadilaccen(perfekt stavning) hittas aldrig. Är inte detta lite konstigt, eftersom Las Vegas är mitt ute i öknen... ?

Enligt fakta som finns, avfyrades 12 skott som träffade Tupacs bil. Alla de skotten, och alla de träffar på Tupac, men inte en enda på Suge? Han påstår att han snuddades av en kula, men han var aldrig på sjukhuset efter händelsen, förutom när han körde dit "Tupac".

Tupac gick ALDRIG nånstans utan en skottsäker väst. Av nån anledning hade han inte på sig den just den kvällen...

I videon "Toss It Up" har Tupac på sig ett par gymadojor av märket "Penny Hardaway", och dessa skor var inte ute på marknaden vid tiden av hans död. De var fortfarande under utveckling. Även i videon "Live And Die In LA", när han hoppar in genom bilen ska han ha på sig skor av märket "Michael Jordan", dessa fanns inte heller ute på marknaden vid det datumet han "dog". Visst, det kan vara hans look-a-like som gjorde dessa videos, men det tvivlar jag starkt på.

I tupac's video "I Ain't Mad At Ya", dör Tupac. Denna video var inte alls så långt före hans "död"...Senare kommer en video med namnet "Makaveli". Det är precis som i "I Ain't Mad At Ya" där Tupac dör, och Makaveli föds i "Toss It Up". Citerar vad som sagts:

Exit 2Pac Enter: Makaveli.

Alla trådar faller på plats...! Ser ni inte?! Allting hänger ihop.

Inne i omslaget på Tupac's(före hans död) senaste skiva finns detta att läsa:

"Exit: 2pac, Enter: Makaveli"

precis som Tupac dör, och Makaveli föds.

Tupac har även sagt att skulle komma tillbaka som nyfödd..

Detta sa han innan hans dom var färdig 1994 i en intervju. Det slutade ju med fängelse för hans del, och hans sa att han skulle vara värre när han kom ut. Det kan man inte direkt gå emot att han var. Dessutom bytte han namn till Makaveli efter fängelsevistelsen. Nå, menade han bokstavligt att han skulle komma tillbaka som nyfödd, det är frågan.

Sen drar jag upp 7-teorin igen. Den dyker lite här och var i Tupac's låtar, och i andra sammanhang. Tupac skjöts ner EXAKT på datumet 7 månader efter låten "All eyez on me". Han blev skjuten den 7:e september, och överlevde sen i 7 dagar. Hans album nära "döden" fick titeln "The Don Killuminati: The 7 day theory." Hans ålder var 25. 2 + 5 = 7. När han utan någon anledning sades vara död, var klockan 04:03.

0 + 4 + 0 + 3 = 7. För övrigt på 5:e låten på albumet "Makaveli" säger han så här:

"And if the Lord returns in the coming seven days, then we'll see ya next time."

Han pratar även om siffran 7 ett par andra ggr på albumet. Albumet "R U still down?"

släpptes den 25 november. 5 + 2 = 7. Producerarn på albumet(Makaveli) kallades bara för "SIMON". Detta är vad aposteln hette som hjälpte Jesus att bära korset, och vara den första som fick beskåda återuppståndelsen. Suge = Simon ?

Dessutom rappade Tupac mycket om att bli begraven. Varför ställdes då hans begravning in, och helt plötsigt kremerades han?(Det är vad vissa påstår i alla fall, vilket troligtvis är lögn) ...

Tänk om han nu visste att han skulle dö, varför skulle han då åka runt utan skyddsväst? Ville han dö?

Det betvivlar jag. Dessutom, om nu Suge dödat Tupac, när, var, och hur ... ?

Folk kunde ju se in i hans BMW när han åkte nära The Strip, och de såg ju hur det var en gängbil på motsatta sidan som började skjuta in.

Ni tror alltså att Suge hade beställt detta mordet? Jag tvivlar på att han skulle ta en sån risk. Chanserna att en kula skulle köra rakt in i Suge's egen skalle fanns lika stor som in i Tupac himself.

Varför träffade alla kulor Tupac, men inget träffade Suge?

http://www.ewsonline.com/2pac/alive.html <- Läs.

För övrigt, alla människor som har sett Tupac lite här och var, tror ni verkligen alla de har sett fel? Hehe, ni måste vara bra konstiga om ni tror 500 personer ser fel på en dag.

Tro inte på allt du läser(och hör)... Detta har Tupac själv sagt i en låt.(och då menade han om sig själv)

För övrigt så är inte den enklaste lösningen alltid den rätta! Detta har blivit bevisat oberäknerliga gånger!

"Ambitionz as a Ridah," Verse 3: "payoff tha block, evade tha cops, 'cause I know they comin' for me, I been hesitant to reappear been away for years now I'm back...my adversaries been reduced to tears..."

För övrigt vill jag tillägga en till sak; till siffran 7. I filmen "Gang Related" väntar de i rummet 7, och hans polisbricka har numret 115. 1+1+5 = 7.

I filmen "Griclock'd" när Tupac och Roth är på fiket, och kollar upp mot menyn, alla L:en är upp-o-nervända 7:or.

Tupac hade ett kors på ryggen(tatuering), som lyder följande:

"Exodus 16:31."

Kollar man den versen, det betyder inte så mycket. Kollar man dock på den exakt över hittar man detta:

"So the people rested on the seventh day."

I låten på Albumet "Makaveli", låten "Hold Ya' Head". Innan Tupac börjar rappa, säger en röst följande:

"Can you see him?"

Detta besvaras med:

"I see him."

Sen med lätt röst hör man Tupac:

"I'm alive..."

Suge Knight har blivit uppdragen här ett par ggr. Att det kan ha varit han som beställde mordet. Låt oss säga att det inte är så. Varför ville inte Suge hjälpa polisen med detta fall? Inget alls?

Vet gruppen Bone thugs N harmony nåt? I låten "Thug Luv" där de rappade tillsammans med Tupac, precis innan Tupac börjar rappa hör man Bizzy viskande i bakgrunden:

"he's alive, he's alive, he's alive..."

"Blasphemy", Verse 2:"I'm contemplating plots, wondering which door to go, brotha getting shot, coming back resurrected, it's just that raw shit, nigga check it..."

"Life of an Outlaw", Verse 2:"Who should I call when I'm shot and bleedin, indeed the possibility has part a chase in cream, dope got me hatin' fiends. Scheme wit my team, just a chosen few."

"Ambitionz as a Ridah," Verse 1: " Now these money hungry bitches gettin' suspicious, started plott'n and planin' on schemes..."

Taget från en intervju Med Afeni Shakur(Tupac's mamma.)

"they shot him, (but) did not shut him up though."

Version av vad som kan ha hänt..

1. Tupac tjänar otroligt mycket pengar åt DR Records.

2. Tupac börjar bli trött på alla påhängande fans, och vill släppa att vara känd.

3. Om Tupac "dör", tjänar DR Records hinkvis med pengar, och de tjänar minst lika mycket som förut, dessutom får Tupac sin önskan uppfylld att han ville slippa stjärnljuset.(Han hade faktiskt sagt detta tidigare i en intervju...)

4. Tillsammans med Suge Knight och andra medhjälpare, fejkar de Tupacs död och pengar rinner in, och Tupac får sin del.

5. Bye-bye, Mr Amaru Shakur, nu gömmer han sig, för att troligtvis aldrig dyka upp igen. Men man kan ju alltid hoppas. För anledningen för att han fejkade sin död var inte bara för att slippa fiender, även att slippa stjärnljuset, som sagt.

Han studerade Makaveli som fejkade sin död ett antal ggr.

The outlawz bestod av 7 personer.

I slutet av videon "Toss It Up", slår Tupac sönder en spegel. Att slå sönder en spegel betyder 7 års olycka.

Albumet R U STILL DOWN? släpptes den 25. Han var 25 år gammal när han dog, och 2 + 5 = ni vet vad...

Tupac's födelsedag var den 16:e, 1 + 6 = 7

I introt till "Makaveli DK 7 Day Theory", är det 6 skott som låter. Dock precis när låten startar hör man ett 7:e.

Tupac dog på fredagen den 13:e. Den dagen är känd för att vara en otursdag.

På omslaget på ett album finns det gömda ikoner, och andra saker.

Inget på Makeveli albumet visar respekt mot Tupac. Ett "R.I.P Tupac Amaru Shakur", skulle det varit för mycket begärt om han nu dött?

Det enda vittnet, hette Kadafi, eller mer korrekt, Yafeu Fula, skulle identifiera mördaren, men han blev skjuten(och han dog) ett par månader efter Tupac.

På de första sekunderna i låten "INTRO/BOMB FIRST"(en Makaveli låt), i bakgrunden hör man vad som låter som Kadafui, säga:

"Suge shot me.."

Återigen, i massor av hans låtar, och i intervjuer har han berättat hur han ville att hans begravning skulle vara, och då blir han kremerad?

I ett album, "Seasoned Veteran", i låten "Niggas Done Changed", säger Tupac följande:

"I've been shot and murdered, can't tell you how it happened Håller med till 100%! for Håller med till 100%!, but best believe that niggas gonna get what they deserve..."

Det albumet släpptes exakt samma dag som Makaveli The 7 day theory.

I låten " Life of An Outlaw", sägs det så här:

"All For the street fame on how to be managed, to plan shit six months in advane to what we plotted, approved to go on swole, and now I got it..."

I låten "Made Niggas" i filmen "Gang Related", och på soundtracket "Supercop", säger Tupac:

"Fuck 'em all who can't understand my plot to get richer...Outlaw to the grave, a muthafuckin' made nigga..."

I en låt kallad "Million dollar spot", säger Tupac:

"Fans can't understand my ghetto slang, so I evade and plot and plan a life of better things..."

I låten "No More Pain", säger ni vet vem

"A heart of a soldier with the brains to teach a whole nation..."

Jesus eller Makaveli?

Som tidigare sagt, i videon "I Aint Mad At Cha", som släpptes ett par dagar efter hans död, i den videon dör han också, på ett väldigt liknande sätt som han dödades på riktigt.

Den låten är nr 13 på All Eyez On Me, och han dog på den 13:e.

I videon "Hail Mary" finns det en gravsten, gissa vad det står på den? "Makaveli."

Den är sönder, och det är ett hål framför graven; Detta tyder på att Makaveli återuppstod från de döda.

I videon "Smile" är Tupac kruficfierad, senare fallar han ner, och reser sig upp. Återuppståndelse?

Vissa saker man kan läsa i böckerna som Tupac studerade, finns även i vissa av Tupac's sånger.

Makaveli's hette killen han studerade. Han gjorde om namnet, det blev

"Machiavelli".

Släng om orden i detta namn, så blir de "Am Alive" och "I Am Alive".

Makaveli's böcker hette Book 1 och 2, samma sak hette de på Makaveli's album.

Taget från "White Man's World", 3:e versen.

"Time so tell me why, you changed choosing new direction, in a blink of an eye, my time away just made perfection... Did you think I'd die, not gonna cry ..."

Taget från "Blasphemy", Vers 2.

"I'm contemplating plots, wondering which door to go, brotha getting shot, coming back resurrected, it's just that raw shit, nigga check it..."

Makaveli's bok, en av dom hette "the art of war", bone senaste album heter det samma.

I "Hold Ya' Head" frågar en röst "Do you see him?"

"- I see him."

Tupac: "I'm alive."

Kadafi, lever han också? I, "Starin' At The World Through My Rearview", säger han så här:

"När du sitter och minns gamla tider med din crew, rök för mig också, Jag tittar på genom din syn", på engelska:

"...as you riminis wit your crew, smoke a blunt for me too, I'm starin' through your rearview..."

Nu kommer jag med samma kommentar igen, det finns mer att skriva om att han lever, men det pallar jag inte skriva nu. Skriver mer imorrn.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan... Då får vi vänta länge...

Aha! Har hittat riktiga bevis på att han lever! Han sitter inne eller något verkar det som, dessutom har hans huvud växt ruskigt mycket...  ;)

Gud va roligt. För de som inte förstog, menade jag, raka motsatsen, det där är långt ifrån kul, men fortsätt med era kassa "humor"-bilder.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gud va roligt. För de som inte förstog, menade jag, raka motsatsen, det där är långt ifrån kul, men fortsätt med era kassa "humor"-bilder.

Du...kommer bevisen snart? Eller håller du på och räknar lite på siffrorna?

Jag har bevis för att Elvis lever.

Han föddes 8 Januari 1935.

Dog 16 Augusti 1977.

8 Januari = 8+1=9

1935=1+9+3+5=18

18=1+8=9

16 Augusti 1977.

16 Augusti=16+8=24.

2+4=6

1977=1+9+7+7=24. 2+4=6

9+6=15.

15=1+5=6.

1977-1935=42. Han blev 42 år.

4+2=6.

6-teorin stämmer. Han lever.

Eller?? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han svarar dumt på dumma svar från Cortez. Och förresten, hur många här på förumet läser de där über långa postarna?

Dumma svar? Jo, hej, du är ju själv supersmart Einstein. Min IQ överstiger med flera hästlängder. Om vi skulle jämföra våra hjärnor i kunskap, skulle du vara en mus, och jag skulle vara en elefant.

För övrigt. "Vem läser de där långa postarna?". Vad skrev jag tidigare i tråden? Jag bölar fan inte, men då ska ni hålla käften, om ni inte läser vad jag skriver. Motherfuckers...

@RDD2: Du tar uppenbarligen inte detta seriöst, varför då skriva till dig? Det borde varit du som försvann och gömde sig istället för Tupac, ingen skulle saknat dig ändå. Som sagt, du läser inte vad jag skriver. Det står en lista där uppe, bara läsa, och den är fan inte klar.

Ska äga alla er motherfucker's ännu hårdare.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du...kommer bevisen snart? Eller håller du på och räknar lite på siffrorna?

Jag har bevis för att Elvis lever.

Han föddes 8 Januari 1935.

Dog 16 Augusti 1977.

8 Januari = 8+1=9

1935=1+9+3+5=18

18=1+8=9

16 Augusti 1977.

16 Augusti=16+8=24.

2+4=6

1977=1+9+7+7=24. 2+4=6

9+6=15.

15=1+5=6.

1977-1935=42. Han blev 42 år.

4+2=6.

6-teorin stämmer. Han lever.

Eller?? ;)

Jupp... Precis som 7-Dagars teorin!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dumma svar? Jo, hej, du är ju själv supersmart Einstein. Min IQ överstiger med flera hästlängder. Om vi skulle jämföra våra hjärnor i kunskap, skulle du vara en mus, och jag skulle vara en elefant.

För övrigt. "Vem läser de där långa postarna?". Vad skrev jag tidigare i tråden? Jag bölar fan inte, men då ska ni hålla käften, om ni inte läser vad jag skriver. Motherfuckers...

Fan va smart du visade dig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...