Jump to content

Invision Board 1.1 installerat!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Nu är äntligen Invision Board 1.1 installerat och konfigurerat!

Jag har försökt att göra designen så lik den vi hade innan men på vissa ställen kan det se lite fult ut.

De nya funktionerna är många och jag har inte hunnit testa alla men ni lär nog se vad som är nytt.

Rapportera gärna buggar om ni hittar några!

OBS! "Mark this forum as read" finns till höger nu, irriterande i början men man lär sig icon4.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Jag kan inte göra inlägg med knapparna(IMG,@,Quote+dom andra)för då kommer det bara upp en ruta där det står-Ett fel har uppstått under körning. Vill du göra en felsökning(funkar inte) Rad:304 Fel:Ett objekt förväntas :(

Jag får också det felet... hmm....

Ska kolla upp vad som kan vara fel men det är inte lätt B)

Det funkade från början, det är jag säker på...

Redigerad av Hultenius
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tror det är nåt med windows xp, har ni xp funnylin och hultenius eller, för det blir så ibland på andra sajter också med den här datan, jag tror det kan fixas om man pular lite med säkerhetsinställningarna i verktygsmenyn, så brukar d va ibland med cookies och allt sånt där

Jo jag har XP....ska kolla inställningarna sen.....tycker det är lite segt att inte använda min specialtext!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...