Jump to content

Hitman


88-ball
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 780
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Our friendly forum member and Eidos employee Jason Walker has informed us that a Hitman Contracts PC demo is coming up sometime soon.

Unfortunately he could not give us a date. The demo will weigh in around 200 megabytes, and it is sure to keep European gamers occupied as they await the April 30 release.

Härligt!

Ska nog köpa Contracts... motorsåg och plastpåse låter finemang...!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol om Contracts skulle ta 4gb så kan jag nog inte köpa det.... min data är full av massa skit och tråk spel...orka ränsa :)

EDIT: En del grejjer från Contracts liknar Codename 47 t.ex dom där kläderna som red dragon gänget har eller vad dom heter och den där tjejen från banan man ska döda Lee Hong.

Ett rolig sak på 1:an är att ta Lee Hongs svärd. Först ska man göra allt man ska göra tills han sätter sej vid bordet och äter mat sen ska man döda han med en pistol eller nått utan att han hinner reagera då ska man kunna ta upp hans svärd och slåss med :D OBS! om du tar bort svärdet och tar ett annat vapen så fösvinner det.

Redigerad av KuNg-Fo0d
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken nyhet, kom ut den 20onde. Förresten kommer det finnas extra banor ifrån hitman: codname 47. Det kommer även finnas över 50, eller om det var 60 vapen.

"Viken nyhet...", blörk vad sur man kan vara då... :) dessutom så är mycket äldre nyhet att det kommer att vara gamla banor med i H:C än att spelet släpptes för tre dagar sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken nyhet, kom ut den 20onde. Förresten kommer det finnas extra banor ifrån hitman: codname 47. Det kommer även finnas över 50, eller om det var 60 vapen.

Lol...snacka om att hålla sig uppdaterad...

Sanningen är väll den att dom flesta uppdragen som finns i Contracts är re-makes eller re-visiting av gamla uppdrag. Det är bara 4-5 nya uppdrag...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var inte sur? Är det någon som har contracts förresten?

Du kanske inte var sur men det känns som att du blir egenyttig eller nåt sånt när du säger "vilken nyhet".... ;)

*EDIT*

Är det någon som har contracts förresten?

jag har beställt det, borde få det nån gång till veckan :blink:'

Dock får jag inte börja lira det förrän om få se nu....

13 dar för det är tänkt som min födelsedags present -_-

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...