Jump to content

Hitman


88-ball
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 780
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

ok men är tvåan roligare?

ettan är mer.-.. PANG PANG!!!

fast poliserna är så OTROLIGT dumma...

t ex.

jag är på traditions of the trade banan. jag skjuter en civil och får hela USA's poliskår efter mig. jag tänker "shit!" och springer in mot omklädningsrummet. där byter jag snabbt som attan om till badbyxor. poliserna stormar in. och.. går ut igen! dom känner inte igen mig!! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ettan är mer.-.. PANG PANG!!!

fast poliserna är så OTROLIGT dumma...

t ex.

jag är på traditions of the trade banan. jag skjuter en civil och får hela USA's poliskår efter mig. jag tänker "shit!" och springer in mot omklädningsrummet. där byter jag snabbt som attan om till badbyxor. poliserna stormar in. och.. går ut igen! dom känner inte igen mig!! :P

Konstigt att USAs poliskår kommer efter dig när hotellet som uppdraget utspelar sig på befinner sig i Budapest... :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahe Kanske u.s.a´s poliskår är på semester i Budapest :D:o

Jo, det finns ju en chans... Att samtliga anställda hos alla polisdistrikt i Amerika samtidigt tar en semester till ett spa-hotell i Budapest, lär sig prata Ungerska och klär ut sig i hotellets säkerhetsvakt-uniformer. Det finns en rejäl chans, faktiskt... Om man kniper och tänker på något annat... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det finns ju en chans... Att samtliga anställda hos alla polisdistrikt i Amerika samtidigt tar en semester till ett spa-hotell i Budapest, lär sig prata Ungerska och klär ut sig i hotellets säkerhetsvakt-uniformer. Det finns en rejäl chans, faktiskt... Om man kniper och tänker på något annat... :P

Maskerad på hotellet ordbok i handen stort spa :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen skriver här vad e Hitman inte bra? :ph34r: eller är hitman inget o diskutera om? >_<

För det första är hitman ett ganska gammalt spel och dom flesta har antagligen redan klarat ut det för länge sen. Tråden är heller inte purfärsk.

Men antagligen kan den ta fart snart, iom att Hitman: Blood Money är på gång och dom första screensen just släppts.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första är hitman ett ganska gammalt spel och dom flesta har antagligen redan klarat ut det för länge sen. Tråden är heller inte purfärsk.

Men antagligen kan den ta fart snart, iom att Hitman: Blood Money är på gång och dom första screensen just släppts.

:'( Men jag fick ju 3.an nyss >_< e jag "Efterbliven"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första är hitman ett ganska gammalt spel och dom flesta har antagligen redan klarat ut det för länge sen. Tråden är heller inte purfärsk.

Men antagligen kan den ta fart snart, iom att Hitman: Blood Money är på gång och dom första screensen just släppts.

Har du lust att posta eller länka till screenisarna? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag trodde bilden i bra kvalitet (Den med perspektiv ovanifrån där 47 knuffar en tomte utför en reling, eller vad det heter?) bara var någon sorts julklapp, eller något skämt, för att visa grafiken. Men tidningen som var scannad innehöll ju fler bilder med det scenariot så ett "tomte-uppdrag" blir väl att vänta! Moralen är på topp... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag trodde bilden i bra kvalitet (Den med perspektiv ovanifrån där 47 knuffar en tomte utför en reling, eller vad det heter?) bara var någon sorts julklapp, eller något skämt, för att visa grafiken. Men tidningen som var scannad innehöll ju fler bilder med det scenariot så ett "tomte-uppdrag" blir väl att vänta! Moralen är på topp... :huh:

Jo, jag tror det är ett uppdrag med en porrkung( :rolleyes: )som har en julfest.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...