Jump to content

Hitman


88-ball
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 780
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...

Har inte hunnit att uppdatera så mycket här...men eftersom det snart släpps så har det naturligtvis släppt en drös nya bilder och några filmer.

Men dom intressantaste nyheterna jag hört är iaf att några uppdrag(several missions)från det första Hitman spelet kommer finnas med som upplåsbara banor(Jag gissar på att man får en varje gång man får SA). Självklart kommer även alla 1:an buggar att försöka implementeras på bästa sätt i spelet så man får käns...nej vänta det stod det nog inget om. Ahh...dom roligaste uppdragen fanns ju i ettan så...det här är som en dröm som blir sann.

Har även sett en intervju där Thor Frolisch hoppas på att få göra fan uppdraget "Murder and a movie".

GH: Now that the game is finished, is there anything that you wish could have been done differently or added to the end product?

Thor: I wish we would've have the time to put in the level designed by the faithful fans at www.hitmanforum.com entitled 'Murder & a Movie'. That would have been great fun, so hopefully we'll be able to do it at some point.

I en kommande officiell mod el patch kanske? Förhoppningsvis iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad snackade de för skit "vi satsar på mindre och större banor". Om det är som du säger så kommer det ju att finnas 15+ banor och det är ju mer än 1:an och nästan som tvåan, vilket äger!

Alltså dom satsar på färre och större banor bland dom nya banorna...sen är ju 1:ans banor bara ett stort plus i kanten!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Systemkrav:

Windows 98/2000/ME/XP

1GHz Processor

4 Gigabyte harddisk

256 MB RAM

Geforce 2 64MB / ATI 8500

DirectX9

DVD-drev

Verkar vara väldigt stort spel.

4 GB! Jävlar! OCh geforce 2 64 mb...har bara 32 lol. men det tror jag inte spelar så stor roll (spelar spel med minimum 64 mb och det funkar i 1024X768 lol)

ser nu att det är 2gb och inte 4gb...

Redigerad av Pain To ThE MaX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag här som inte har spelat Hitman??? :'( :blink:

Är det kul och vilket ska man börja spela om man ska börja? :rolleyes:

2,4 gb = 2400 mb alltså, 2 gb och 400 mb :huh:

nåja

@Add3: Har lirat både 1 & 2, Ettan kan vara bra att ha ifall du vill komma in i storyn och förstå vad som händer för där "presenteras" som själva spelet,

Men jag tycker du ska köpa båda (och 3an när det kommer ut) för både 1 & 2 är lika roliga (tycker jag iaf.) och trean är säkert roligt också.

Ifall du inte visste det är du en klon av en person, du är en yrkesmördare (Du utför mord för pengar...) sen får du i uppdrag att döda olika personer te.x. polischefer, maffiabossar, gäng ledare m.m. av pengarna du får för uppdragen kan du därefter köpa brutalare vapen och sånt, du får mer pengar ifall du bara dödar målet och låter bli alla "civila" och vakter. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...