Jump to content

Hitman


88-ball
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 780
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nice..!!

Jag fick föresten H2 i julklapp..

Jag är på uppdraget när man ska ner i en "källare" och det är en överste som förhör en naken man i en stol..

Hur ska jag göra..??

Killen dör ju hela tiden.. :unsure:

Lägg personsökaren bredvid spegelfönstret och ring till den. Då kommer generalen och då kan du döda honom och sedan rädda killen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nice screenshots :P men de ser ändå ganska hämska ut ;) ... gå runt med kniv i ett slakteri :( ...

@ Add3, JA!! ;) Det är klart att vi rekommenderar det

@ Minigun, Det visste inte jag att man kunde göra ;) jag gick ner å sköt som fan ;) men när jag kom till generalens våning tog jag det lite lugnt :unsure: det uppdraget är svårt :)

Redigerad av Fredrico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På bilder ser man mycket knivar m.m. Men när man själv kör så använder man mest fibre wire (stavning?) eller ljuddämpade pistoler. Jag älskar hitman spelen och rekomenderar de starkt.

egentligen så är kniv effektivare en fibre wire. eftersom med fibre wire tar det en sån jävla tid för gubben att dö..(men härligt är det!) medd kniven så smyger man bara upp och lägger ett snabbt snitt i strupen på gubben och tjoff så ligger han..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...