Jump to content

Hitman


88-ball
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 780
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ngn här som har klarat ut 2:an (Silent assasin?)

har problem med en bana som man ska hämta en agent i en källare.

problemet är det att det inte finns ngn väg ut som agenten följer med till.

det finns en vägg på kartan som man antagligen ska spränga men jag har i alla fall inget att spränga med (w00t) !!

ngn som vet hur jag ska göra??? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ngn här som har klarat ut 2:an (Silent assasin?)

har problem med en bana som man ska hämta en agent i en källare.

problemet är det att det inte finns ngn väg ut som agenten följer med till.

det finns en vägg på kartan som man antagligen ska spränga men jag har i alla fall inget att spränga med :wacko: !!

ngn som vet hur jag ska göra??? :huh:

Uppdraget heter tubeway torpedo!!! :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ngn här som har klarat ut 2:an (Silent assasin?)

har problem med en bana som man ska hämta en agent i en källare.

problemet är det att det inte finns ngn väg ut som agenten följer med till.

det finns en vägg på kartan som man antagligen ska spränga men jag har i alla fall inget att spränga med :teehee: !!

ngn som vet hur jag ska göra??? :wacko:

I början av banan, i "rummet" med lastbilen finns en låda med en bom och en fjärrkontroll.

Du ska gå fram till väggen, välja bomben och sedan "drop item", sedan springer du iväg, väljer fjärrkontrollen och trycker på avtryckaren, och väggen är borta!!!

Sen springer du in i en "gränd" i kloakerna och väntar på att slöfocken hinner ikapp!!!

UPPDRAG SLUTFÖRT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har klarat ut det nu, inte så bra som jag trodde det skulle vara. I början var det nya banor som var ganska roliga men i slutet är det bara massa banor från hitman 1 som dom gjort om. Det börjar det bli lite enformigt med samma metoder hela tiden tex lägga gift i maten som man gör på nästan varenda bana i contracts.

2:an var mycket bättre helt klart. Tror inte det blir fler spel i serien nu för det finns inte så mycket mer att göra med storyn :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte det blir fler spel i serien nu för det finns inte så mycket mer att göra med storyn :teehee:

LOL, vad snackar du för skit? Det är i stort sett officielt att Hitman 4 kommer. Dels för att IO anställda nämnt i intervjuer att dom jobbar på det. Och dels för att Eidos registrerat namnet Hitman: Blood Money.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har klarat ut det nu, inte så bra som jag trodde det skulle vara. I början var det nya banor som var ganska roliga men i slutet är det bara massa banor från hitman 1 som dom gjort om. Det börjar det bli lite enformigt med samma metoder hela tiden tex lägga gift i maten som man gör på nästan varenda bana i contracts.

2:an var mycket bättre helt klart. Tror inte det blir fler spel i serien nu för det finns inte så mycket mer att göra med storyn :teehee:

Kan hålla med (fast än jag inte har hela utan bara demot) men man MÅSTE väll inte lägga gift i maten varje gång? Borde finns andra sätt att få SA på...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tankar demot nu...25kB/s...suck....seeeegt. 2 tim kvar. :teehee:

******

Spelat demot nu. Jag är besviken! Vad är skillnaden mellan 2:an och contracts förutom nya uppdrag? Grafiken, kontrollerna, nästan allt är ju samma sak som 2:an.

Det står att det krävs en 800mHz processor men det rullar PERFEKT på min 500mHz med medelmåttiga grafikinställningar. Jag har bara spelat demot men ändå verkar det som att enda skillnaderna är, uppdragen, vapnen, lite grafiken (men det märks knappt, iaf inte på medelinställningar), Vad mer är nytt??

Redigerad av minigun
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I början av banan, i "rummet" med lastbilen finns en låda med en bom och en fjärrkontroll.

Du ska gå fram till väggen, välja bomben och sedan "drop item", sedan springer du iväg, väljer fjärrkontrollen och trycker på avtryckaren, och väggen är borta!!!

Sen springer du in i en "gränd" i kloakerna och väntar på att slöfocken hinner ikapp!!!

UPPDRAG SLUTFÖRT!!!

Okej man tackar för hjälpen!!!!!! :ermm:

Nu kommer det nog gå mycket bättre!!!!! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...