Jump to content

DreamHack Winter 2003


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 78
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sådär, då är man hemma igen!

Var riktigt sorgligt att lämna dreamhack men när man hade packat in allt ville man bara hem så fort som möjligt. När vi hade åkt en bra bit så kom vi på att vi var vilse och bara någon minut senare passerade vi gränsen till östergötland :angry:

Vi åkte 6 mil åt totalt fel riktning vilket betydde 12 extramil på vår hemresa.

Ska lätt till Dreamhack Winter 2004 med! Jag är alldeles hes på grund av allt skratt jag hade förra kvällen och under hela bilresan hem :lol:

Föresten. Igår, när det var en massa busringningar ringde någon och pratade med någon nunna eller nåt. Samtalet slutade av att nunnan sa dessa ord: "Jag ska förpassa dig till helvetet!" :lol: Blev riktigt förvånad, kille som ringde henne var inte otrevlig på något sätt, men till slut förstod hon att han drev med henne.

Aja, dags att sova för mig! Gonatt! Och missa inte DHW04.. !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska lätt till Dreamhack Winter 2004 med! Jag är alldeles hes på grund av allt skratt jag hade förra kvällen och under hela bilresan hem :P

Föresten. Igår, när det var en massa busringningar ringde någon och pratade med någon nunna eller nåt. Samtalet slutade av att nunnan sa dessa ord: "Jag ska förpassa dig till helvetet!" (w00t) Blev riktigt förvånad, kille som ringde henne var inte otrevlig på något sätt, men till slut förstod hon att han drev med henne.

Aja, dags att sova för mig! Gonatt! Och missa inte DHW04.. !

Kan du hoppa upp och sätta dig på att jag inte ska missa!!!

Ska nog nästan på summer oxå.. 1200:- om året kan man leva med.. :P

Busringningarna var ju ruskigt roliga.. -_-:P

Hon fröken Hacker var ju helt förkrossad..!! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu efteråt fattar jag inte vad jag gjorde på DH. Har räknat mig fram till att jag bara har spelat spel 5-6h... resten av tiden har försvunnit på annat som att gå och äta mat, handla mat, bada, sova, vara på föreläsningar (6h totalt), gå omkring och kolla på montrarna, spela the dreamhack game, kolla och skratta åt allt som hände på scenen (big screen).

Tiden gick alltför snabbt...

Aja, nu får man återgå till Vardagssnack igen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste bara lägga till en sak. Nyss hittade jag vad jag trodde var intro-filmen till DHW03 (dom spelade nämligen upp den efter välkomsttalet). Tyvärr så förstår jag nu att den inte hade någonting alls att göra med DH... men jag lägger upp en länk till den ändå för den var ruskigt härlig!

>> Ladda ner (8 mb)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu efteråt fattar jag inte vad jag gjorde på DH. Har räknat mig fram till att jag bara har spelat spel 5-6h... resten av tiden har försvunnit på annat som att gå och äta mat, handla mat, bada, sova, vara på föreläsningar (6h totalt), gå omkring och kolla på montrarna, spela the dreamhack game, kolla och skratta åt allt som hände på scenen (big screen).

Tiden gick alltför snabbt...

Aja, nu får man återgå till Vardagssnack igen -_-

Tiden gick verkligen skitfort!!

Känndes som man hade vart där i typ 1dygn på sin höjd.. Och man fick inte mycke gjort heller.. (w00t)

Men men, det var kul som fan så skit samma om det gick fort!! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Finns inte att köpa, tyvärr :rolleyes:

Var nyss på en föreläsning om fysikmotorer i spel. Riktigt tufft! Det var ett svenskt företag som hade jobbat med en fysikmotor i 4 år och jag lovar er, de demo/dev-testen vi fick se var i stil med HL2-motorn + HAVOC-motorn!

Mycket facinerande!

Du hultan jag undrar hur visste du när alla föreläsningar var?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...