Jump to content

DreamHack Winter 2003


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 78
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kollar på webbcams shit mycke människor och blåa skärmar...

Ascoolt som synd e så vet jag inte riktigt vad Dreamhack e(va) men har fått reda på saker nu med den här topicen så tack tack

^_^^_^:);):D:)

*Edit*

Vad gör man om man e lite :P dum :P så kan man ju tror att man sitter och hackar sej in på sidor(lr gör man det) men allvarligt vad gör man???

E det som ett enda stort LAN party eller?

Redigerad av Mr. M
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart får man tag i en så keps? :wub:  :rolleyes:

Finns inte att köpa, tyvärr -_-

Var nyss på en föreläsning om fysikmotorer i spel. Riktigt tufft! Det var ett svenskt företag som hade jobbat med en fysikmotor i 4 år och jag lovar er, de demo/dev-testen vi fick se var i stil med HL2-motorn + HAVOC-motorn!

Mycket facinerande!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du fick väll den igenom R*? Då borde man väll kunna köpa den igenom GTAsajtenUF när ni får sälja saker från R* warehous, eller :rolleyes:.

BTW

Ta lite mer bilder och ha kul om ni inte redan har det :wub:

Nej, den kepsen har inget med Rockstar Warehous att göra. Den, alla vykort (och annat jag har fått med) kommer direkt från ett minimalt lager på Rockstars huvudkontor i New York. Inget man kan köpa!

Btw, var på en lektion 3D Studio Max nyss. 90 min tog det och läraren kom direkt från linköpings universitet.

Btw2, har en film från den där 3d-motorn som jag skrev om förut. Ladda ner (24 mb)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, den kepsen har inget med Rockstar Warehous att göra. Den, alla vykort (och annat jag har fått med) kommer direkt från ett minimalt lager på Rockstars huvudkontor i New York. Inget man kan köpa!

Btw, var på en lektion 3D Studio Max nyss. 90 min tog det och läraren kom direkt från linköpings universitet.

Btw2, har en film från den där 3d-motorn som jag skrev om förut. Ladda ner (24 mb)

unikt föremål :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...